Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

4 listopada 2025 / 12:16

Marki Grupy Agora w zestawieniu TOP MARKA 2025

„Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl, Wyborcza.pl, Radio ZET, Radio TOK FM, Radio Plus oraz Wydawnictwo Agora znalazły się wśród 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce według rankingu Top Marka 2025. To największe badanie marek w polskich mediach.  „Gazeta Wyborcza” utrzymała pozycję lidera w kategorii Prasa, a Radio ZET ponownie zajęło pierwsze miejsce w kategorii Radio.

„Gazeta Wyborcza” po raz kolejny została liderem w kategorii Prasa, przed „Super Expressem” i „Przeglądem Sportowym”. W zestawieniu 500 marek „Gazeta Wyborcza” zajęła 14. miejsce.

W kategorii Portale internetowe Gazeta.pl uplasowała się na 5. miejscu, a Wyborcza.pl na 7. W zestawieniu 500 marek Wyborcza.pl znalazła się na 52. miejscu (to awans o 62 pozycje w stosunku do poprzedniego roku).

Radio ZET jest niekwestionowanym liderem w kategorii Radia, a w ogólnym zestawieniu awansowało o dwa miejsca – na 15. pozycję. Radio TOK FM jest 5. najsilniejszą marką radiową w Polsce, a w całym rankingu znalazło się na 89. miejscu (w 2024 roku była to 105. pozycja). Radio Plus znalazło się na 8 miejscu w kategorii Radio.

Do zestawienia Top Marka trafiło również Wydawnictwo Agora, które ponownie zajęło 5. miejsce wśród najbardziej medialnych wydawnictw książkowych, a w całym rankingu Top Marka 2025 uplasowało się na 265. pozycji (o 18 miejsc wyżej niż w 2024).

Ranking Top Marka to największe badanie marek w polskich mediach. Aby stworzyć 18. edycję raportu, przeanalizowano aż 28,5 mln materiałów z prasy i internetu (w tym z mediów społecznościowych) w okresie od 1 lipca 2024 r. do 30 czerwca 2025 r. Aby stworzyć 50 rankingów branżowych i listę 500 najsilniejszych w mediach marek, przeanalizowano ponad 1,3 mln tekstów prasowych, 10,1 mln publikacji internetowych oraz 17,1 mln wpisów w mediach społecznościowych.

Badanie jest wspólnym przedsięwzięciem magazynu „Press” oraz Instytut Monitorowania Mediów, realizowanym od 2007 r.

 

Powrót