Komunikat prasowy
W czwartek, 16 kwietnia wraz z "Gazetą Wyborczą" ukaże się multimedialna płyta "Matura 2009". Na CD znajdzie się 58 testów maturalnych z 12 przedmiotów, które pomogą licealistom w powtórzeniu materiału przed majowymi egzaminami. Na płycie znalazły się też 2 gry - kultowe kulki i sudoku.
W kolejnych dniach "Gazeta Wyborcza" opublikuje na swoich łamach próbne testy maturalne, przygotowane przez ekspertów. Będą to zestawy testowe na poziomie podstawowym i rozszerzonym, z przedmiotów: WOS i matematyka, język angielski i niemiecki, geografia i biologia.
Cena "Gazety" i płyty "Matura 2009" - 4,99 zł.
Wydanie wspiera kampania promocyjna prowadzona w stacjach telewizyjnych (m.in. TVN, TVP) oraz autopromocja w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach, w dzienniku "Metro" i w serwisach internetowych Agory. Kreację kampanii przygotowała agencja Jasieński & Stadnicki Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.
Informacje o wydaniu można również znaleźć na stronie -
http://wyborcza.pl/1,95793,6485455,W_czwartek_multimedialna_plyta_Matura_2009.html