21 listopada 2019 / 11:26
Czy w dzisiejszych czasach wypada składać wizytę bez uprzedzenia? W jakie ubrania najlepiej inwestować zimą? Co zabrać ze sobą na noc w igloo? – te oraz wiele innych tematów znajdą czytelnicy w grudniowym wydaniu „Logo”. W numerze również pierwszy arkusz egzaminacyjny rozpoczynający 2. edycję projektu „Matura z wiedzy o zegarkach”. Magazyn w sprzedażny od jutra, 22 listopada br.
- Ważne, żeby słuchać siebie. Jak słyszysz coś, za czym masz iść, to idź, nie wycofuj się, bo możesz później żałować – mówi Jakub Gierszał, bohater okładki grudniowego wydania miesięcznika. Jeden z najpopularniejszych polskich aktorów młodego pokolenia, w rozmowie z redaktorem naczelnym „Logo” Marcinem Kasprzakiem, mówi o czasach przed Facebookiem, dorosłości milenialsów oraz życiu tu i teraz.
Nowe wydanie „Logo” rozpoczyna 2. edycję projektu „Matura z wiedzy o zegarkach”. Przez sześć kolejnych miesięcy w każdym numerze miesięcznika będą publikowane próbne arkusze egzaminacyjne z wiedzy o zegarkach. Odpowiedzi ukażą się na Logo24.pl. Materiały edukacyjne publikowane będą na portalu Zegarki i pasja.pl, z którym magazyn współtworzy projekt. Po publikacji sześciu arkuszy, w maju 2020 r. zorganizowany zostanie test stylizowany na prawdziwą maturę. Szczegóły tego wydarzenia redakcja ogłosi już wkrótce.
W grudniowym numerze miesięcznika znajdą się również m.in.: poradnik savoir-vivre z 110 zasadami dla mężczyzny z klasą, lista idealnych alkoholi na prezent, test białych koszul oraz lista metod, które ułatwiają poszukiwanie informacji w sieci.
Ponadto redakcja podpowiada też, jak przygotować się do spędzenia nocy w igloo; czy warto robić laserową operację wzroku; jak idealnie wypaść na rozmowie o pracę przez wideokonferencję czy gdzie najlepiej spędzić grudniowy weekend.
Najnowsze „Logo” będzie dostępne w sprzedaży od jutra, 22 listopada br. w cenie 9,99 zł . Wydanie wspiera promocja w radiu (radiostacje Agory), internecie (gazeta.pl), social mediach (Facebook, Instagram) oraz w kinach sieci Helios. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu czasopism Agory.
Powrót