Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,24 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

23 stycznia 2019 / 11:01

Media i marki Agory ponownie zagrały dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Media i marki Agory ponownie zagrały dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

„Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl, Helios, Radio TOK FM i Rock Radio kolejny raz wsparły Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, m.in. organizując wyjątkowe aukcje internetowe i zbierając pieniądze do wirtualnych puszek. Zebrane w 2019 r. środki zostaną przeznaczone na tegoroczny cel akcji – zakup nowoczesnego sprzętu medycznego dla specjalistycznych szpitali dziecięcych.

„Gazeta Wyborcza”, jako oficjalny partner 27. Finału WOŚP, obszernie informowała o dotychczasowych i tegorocznych działaniach Orkiestry, a także na bieżąco relacjonowała przebieg kolejnego Finału – w Warszawie i w wielu innych sztabach w całej Polsce. Dodatkowo zespół dziennika zebrał do wirtualnej puszki WOŚP na siepomaga.pl 255 035,86 zł oraz wystawił na charytatwni.allegro.pl wyjątkowe aukcje internetowe. Wylicytowane w nich zostały: spacer po Puszczy Białowieskiej z przyrodnikiem Adamem Wajrakiem (w pakiecie z noclegiem dla czterech osób w Białowieży oraz książkami Wydawnictwa Agora) – za 35 306 zł oraz cyfrową prenumeratę dziennika na 100 lat (i jeden dzień dłużej) na wszystkich nośnikach – za 20 700 zł; rysunek autorstwa Andrzeja Milewskiego znanego jako Andrzej Rysuje, który opublikowany zostanie na pierwszej stronie „Gazety Wyborczej”, i jego oryginał wraz z autografem autora – za 4 050 zł. Ponadto redakcja wrocławskiego wydania „Gazety Wyborczej” przygotowała dwie aukcje, których zwycięzcy wylicytowali prywatny spacer po Wrocławiu z Beatą Maciejewską – za 1 525 zł oraz kurs fotograficzny z Mieczysławem Michalakiem – za 840 zł, natomiast w aukcji bydgoskiej redakcji za możliwość pojawienia się na okładce piątkowego „Magazynu Bydgoszcz" najwyżej licytujący zapłacił 3 259 zł.

Redakcja portalu Gazeta.pl przez cały weekend przedstawiała wydarzenia związane z kolejnym finałem WOŚP, teksty o celu tegorocznej zbiórki i historie osób, którym Orkiestra uratowała życie. W czasie trwania finału Gazeta.pl zebrała do wirtualnej puszki WOŚP na siepomaga.pl 128 666 zł.

Sieć kin Helios przekazała na aukcje trzy roczne karnety, upoważniające do codziennych wejść na dowolnie wybrane seanse we wszystkich kinach sieci w całej Polsce. Łącznie zebrano w ten sposób
3 775 zł. Dodatkowo w wielu kinach sieci Helios wolontariusze WOŚP mogli prowadzić zbiórkę, a lokalne zespoły sieci przekazały na licytacje kupony do kina i inne prezenty – dzięki ich działaniom udało się zgromadzić 15 825 zł.

Na antenach wszystkich stacji radiowych Agory można było usłyszeć bieżące informacje dotyczące 27. finału WOŚP. Oprócz tego Radio TOK FM ponownie wystawiło na aukcję występ na antenie i możliwość przeczytania autorskich informacji TOK FM oraz możliwość spędzenia dnia w newsroomie Tokfm.pl. Obie licytacje wygrała ta sama osoba, od której wpłata – 15 825 zł – trafiła na konto WOŚP. Natomiast Rock Radio ze swojej aukcji, w której oferowano współprowadzenie z Łukaszem Ciechańskim porannej audycji „Powstanie Rock Radia", zebrało 2 476,00 zł.

27. Finał WOŚP odbył się w niedzielę, 13 stycznia br., a jego celem było pozyskanie środków na zakup sprzętu dla specjalistycznych szpitali dziecięcych. W dniu finału tysiące wolontariuszy kwestowało na rzecz WOŚP na ulicach nie tylko Polski, ale i kilkudziesięciu miast na całym świecie.

Powrót