Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
22 stycznia 2025 / 13:39
W niedzielę, 26 stycznia br. Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra swój 33. finał. Media i marki Grupy Agora – „Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl, Radio ZET, Antyradio, Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Radio Pogoda, Chillizet, Meloradio, sieć kin Helios oraz NEXT FILM – po raz kolejny wesprą akcję, organizując aukcje internetowe, zbierając pieniądze do wirtualnych puszek oraz relacjonując przebieg niedzielnego finału.
Redakcja „Wyborczej” po raz kolejny przygotowała wyjątkowe aukcje internetowe, z których dochód w całości zostanie przeznaczony na tegoroczny cel – oddziały onkologii i hematologii dziecięcej. W tym roku czytelniczki i czytelnicy „Wyborczej” mogą licytować dzień w redakcji z Romanem Imielskim, loty dronem z Bartoszem Wielińskim, dożywotni bilet na Olsztyn Green Festiwal, a także spacer po puszczy z Adamem Wajrakiem oraz zwiedzanie Podhala z Bartkiem Kurasiem. Informacje o aukcjach oraz relację na żywo z 33. Finału WOŚP będzie można znaleźć na stronie Wyborcza.pl - tutaj.
Gazeta.pl jak co roku w dniu finału będzie śledzić postępy zbiórki i zachęcać do udziału w najciekawszych aukcjach. Wspólnie z Avanti24.pl zaprosi także do licytacji metamorfozy, obejmującej dobranie i przekazanie stylizacji o wartości 2000 zł oraz wykonanie fryzury i makijażu. Efakty metamorfozy będzie można obejrzeć w sesji zdjęciowej na iamach Avanti24.pl.
WOŚP wspierają także stacje Grupy Eurozet. Radio ZET jest oficjalnym patronem radiowym 33. Finału WOŚP. Stacja uruchomi specjalną eSkarbonkę, na antenie usłyszymy wywiad z Jurkiem Owsiakiem, a w dniu Finału reporterzy z całego kraju będą łączyć się ze studiem w Warszawie i relacjonować wydarzenia. Redakcja przygotowała również akcję „Start do Nart” (feryjne wyjazdy w góry), która tego dnia będzie "WoŚPowa".
Na antenie Antyradia trwa "Tydzień z WOŚP", a redakcja przygotowała szereg aukcji - do wylicytowania są m.in. dzień w Antyradiu, zestawy merchu, śniadanie z Asią Zientarską i Gosią Wierzejewską czy współprowadzenie "Desperanos" z Piotrem Kędzierskim i Michałem Figurskim.
Redakcja Radia TOK FM przygotowała cztery aukcje, a do wylicytowania będą m.in.: broszka Ireny Sendlerowej, przekazana przez jej właścicielkę Karolinie Lewickiej oraz 100-letni dostęp do TOK FM Premium.
Rock Radio przygotowało na swoich aukcjach gadżety, które mogą trafić do rąk oddanych fanów klasyki rocka, a także kilka praktycznych gadżetów od marki.
W Radiu Złote Przeboje można wylicytować współprowadzenie programu wraz z Marzeną Rogalską.
Radio Pogoda uruchomiło z kolei aukcję, w której słuchacze mogą wylicytować kubeczki Radia Pogoda, własnoręcznie wykonane przez Asię Kruk i Zygmunta Chajzera w Pracowni Ceramicznej w Warszawie podczas noworocznej audycji "Pobite gary w Radiu Pogoda".
W aukcji charytatywnej Meloradia zwycięzca otrzyma niepowtarzalną okazję, by wybrana przez niego piosenka została wyemitowana na antenie Meloradia - autorska kompozycja lub dowolny utwór innego artysty.
W aukcji Chillizet można wylicytować prowadzenie własnej muzycznej audycji na antenie stacji - zwycięzca/czyni będzie miał/a okazję stworzyć własną playlistę zgodną z chilloutowymi upodobaniami muzycznymi, nagrać profesjonalne voicetracki oraz zwiedzić radio i otrzymać ekskluzywny zestaw gadżetów od Chillizet.
Sieć kin Helios po raz kolejny zaprasza do wylicytowania rocznych karnetów upoważniających do codziennych wejść na dowolnie wybrane seanse we wszystkich kinach sieci w całej Polsce. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie Helios.pl - tutaj.
NEXT FILM zaprosi do licytowania zaproszenia na uroczystą premierę filmu "100 dni do matury", w którym obok znanych aktorów wystąpili najpopularniejsi influencerzy, a także plakatu do filmu "Drużyna A(A)" z podpisami twórców.
Na wyjątkową aukcję zapraszają również Robert Kijak oraz Giorgos Stylianou i Joanna Bensch Stylianou, organizatorzy Festiwalu Piosenki Filmowej w Bydgoszczy – na licytację wystawili “okulary księdza Kaczkowskiego”, czyli część scenografii do piosenki z filmu "Johnny".
AMS, lider reklamy OOH w Polsce, uruchomi możliwość licytacji jednego dnia emisji na jednym z nośników Digital Citylight, w każdym z ośmiu głównych miast w całej Polsce. To wyjątkowa szansa na wyznanie miłości, podziękowanie, gratulacje czy reklamę produktu.
Grupa Agora od początku swojego istnienia realizuje działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, inicjując oraz angażując się w szereg projektów wspierających realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Podejście firmy do tej kwestii opiera się na takich filarach jak: transparentność, budowanie relacji z partnerami i otoczeniem firmy, różnorodność wśród pracowników oraz wysoka jakość produktów i usług. Grupa Agora na bieżąco informuje o swoich działaniach z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu na stronie: www.agora.pl/esg.
Powrót