Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,70 zł

Zmiana[PLN]

2,54%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 2,54%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

9 października 2024 / 15:33

“Męskość na nowo”, czyli jaki jest współczesny facet – wideopodcast i cykl artykułów w nowym projekcie “Wyborczej” i “Wysokich Obcasów”

“Męskość na nowo”, czyli jaki jest współczesny facet – wideopodcast i cykl artykułów w nowym projekcie “Wyborczej” i “Wysokich Obcasów”

Redakcje “Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” zainaugurowały projekt pod hasłem "Męskość na nowo". Akcja ma przełamywać stereotypy, otworzyć dyskusję o współczesnych aspektach męskości oraz oddać głos “nowym mężczyznom”, często pomijanym w debacie publicznej. Na projekt składają się: wideopodcast prowadzony przez Tomasza Kwaśniewskiego oraz cykl artykułów na Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.biz, a także na łamach ich papierowych wydań. 

Twardziel nie płacze, nie sięga po pomoc, stroni od lekarzy, za to myśli o seksie i marzy o władzy. Ilu mężczyzn naprawdę pasuje do tego schematu? Redakcje “Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” w cyklu “Męskość na nowo” przyglądają się współczesnym facetom, żeby pokazać wszystkie odcienie męskości. Gospodarzem podcastu “Męskoosobowy”, który powstał w ramach projektu, jest Tomasz Kwaśniewski, jak pisze o sobie: mąż, tata, brat, syn, szwagier, kolega, przyjaciel, kochanek, pracownik, pacjent, obywatel i wreszcie współautor – wraz z Jackiem Masłowskim – książki o męskości "Czasem czuły, czasem barbarzyńca". W premierowym odcinku, dostępnym na Wyborcza.pl (tutaj), rozmawia z Pawłem Jezierskim, psychoterapeutą, który prowadzi warsztaty dla par i pyta: o co tak naprawdę się kłócimy. 

Na podcast “Męskoosobowy” złoży się 10 odcinków, a premiery kolejnych odsłon podcastu będą miały miejsce w każdą sobotę na Wyborcza.pl, w aplikacji “Wyborczej” oraz na Spotify, Apple Podcasts, YouTube i w aplikacji TOK FM.    

Przez najbliższe tygodnie redakcje “Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” będą publikować również artykuły w ramach cyklu “Męskość na nowo”. Wszystkie teksty w ramach akcji będzie można czytać na Wyborcza.pl (tutaj). Są wśród nich m.in. rozmowa z generałem Romanem Polko o najgorszych męskich wadach, reportaż “Dużego Formatu” o męskiej przyjaźni i braterstwie, artykuł “Wysokich Obcasów” o mężczyznach na nowe czasy czy tekst Wyborcza.biz o tym, dlaczego "słowiański maczyzm" odciska piętno na rynku nieruchomości. 

Projekt "Męskość od nowa" wspiera kampania promocyjna, która obejmie m.in. serwisy internetowe wydawcy i media społecznościowe. Działania przygotował i zaplanował dział marketingu Wyborcza.pl.

 

Powrót