Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

5 czerwca 2017 / 16:41

Michał Bauer nowym dyrektorem marketingu "Gazety Wyborczej"

Michał Bauer nowym dyrektorem marketingu
Od 1 czerwca br. dyrektorem marketingu "Gazety Wyborczej" jest Michał Bauer, który zastąpił na tym stanowisku Joannę Kmiecicką.

Michał Bauer zaczął pracę w „Gazecie Wyborczej” w 1991 roku - najpierw jako dziennikarz, a potem jako szef promocji oddziału w Poznaniu. Od 2000 roku pełnił funkcję kierownika ogólnopolskiego Działu promocji redakcyjnej dziennika. W późniejszych latach pracował jako szef promocji oddziału w Katowicach, należał także do zespołu marketingu dziennika „Nowy Dzień” wydawanego przez Agorę.

Był szefem marketingu „Gazety Prawnej” oraz dyrektorem w polskiej filii Planeta Marketing Institucional - wydawcy kolekcji prasowych, współpracował także z grupą wydawniczą RBA.

Połączone wcześniej działy: projektów specjalnych i marketingu zostały rozdzielone. Działem projektów specjalnych będzie zarządzać teraz Joanna Kwas - dotychczasowa szefowa Działu sprzedaży „Gazety Wyborczej”, która będzie łączyć obie funkcje.

Powrót