Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

8,46 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

5 czerwca 2017 / 16:41

Michał Bauer nowym dyrektorem marketingu "Gazety Wyborczej"

Michał Bauer nowym dyrektorem marketingu
Od 1 czerwca br. dyrektorem marketingu "Gazety Wyborczej" jest Michał Bauer, który zastąpił na tym stanowisku Joannę Kmiecicką.

Michał Bauer zaczął pracę w „Gazecie Wyborczej” w 1991 roku - najpierw jako dziennikarz, a potem jako szef promocji oddziału w Poznaniu. Od 2000 roku pełnił funkcję kierownika ogólnopolskiego Działu promocji redakcyjnej dziennika. W późniejszych latach pracował jako szef promocji oddziału w Katowicach, należał także do zespołu marketingu dziennika „Nowy Dzień” wydawanego przez Agorę.

Był szefem marketingu „Gazety Prawnej” oraz dyrektorem w polskiej filii Planeta Marketing Institucional - wydawcy kolekcji prasowych, współpracował także z grupą wydawniczą RBA.

Połączone wcześniej działy: projektów specjalnych i marketingu zostały rozdzielone. Działem projektów specjalnych będzie zarządzać teraz Joanna Kwas - dotychczasowa szefowa Działu sprzedaży „Gazety Wyborczej”, która będzie łączyć obie funkcje.

Powrót