Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

4 października 2012 / 18:09

"Mistrzowie słowa" - nowa odsłona kolekcji audiobooków

Komunikat prasowy

W piątek 5 października ukaże się pierwszy tom kolekcji "Mistrzowie słowa". Zapoczątkuje ją książka pt. "Pod słońcem Toskanii" w interpretacji Danuty Stenki. W obecnej odsłonie serii znajdzie się 20 kolejnych dzieł literackich czytanych przez wybitnych polskich aktorów.

Każdy z 20 tomów kolekcji "Mistrzowie słowa " zawiera audiobook w formacie MP3, bogato ilustrowaną książeczkę przedstawiającą sylwetkę danej aktorki czy aktora oraz informację o autorze i książce. Wśród tytułów, które pojawią się w tej odsłonie, znalazły się m.in.: "Paragraf 22" w interpretacji Krzysztofa Globisza, "Wielki Gatsby" czytany przez Marcina Dorocińskiego czy "Dmuchnij pan w balonik" w wykonaniu Jana Kobuszewskiego. Czytelnicy będą mieli okazję usłyszeć także interpretacje w wykonaniu: Agaty Kuleszy, Borysa Szyca, Anny Dereszowskiej czy Magdaleny Cieleckiej.

Kontynuacja kolekcji jest wynikiem ogromnej popularności, jaką cieszyły się wśród czytelników poprzednie edycje wydane w 2007 i 2008 r. Do tej pory w ramach kolekcji "Mistrzowie słowa" ukazało się 27 tomów, w których zostały zaprezentowane sylwetki oraz interpretacje m.in. Gustawa Holoubka, Andrzeja Łapickiego czy Janusza Gajosa. Audiobook "Zły" Leopolda Tyrmanda czytany przez Marka Kondrada została nagrodzony w kategorii kryminał i sensacja w konkursie Książka Audio Roku 2008.

Więcej informacji o serii "Mistrzowie słowa" na stronie: www.mistrzowieslowa.pl

Tom pierwszy "Pod słońcem Toskanii" jest dostępny w sprzedaży na www.kulturalnysklep.pl, w sieci sklepów Empik oraz w wybranych salonach prasowych od 5 października br., oraz w wersji elektronicznej w formacie ePUB lub MOBI na www.publio.pl. Kolejne tomy będą do nabycia co piątek.

Partnerem serii jest kawa Millicano od Jacobs Krönung

Wydawcy kolekcji: Agora SA i Bellona

Kampania promocyjna obejmuje "Gazetę Wyborczą" wraz z dodatkami, portal Gazeta.pl, Radio TOK FM oraz Program III Polskiego Radia, a stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVN).

Za kreację kampanii odpowiada agencja Bardzo, za zakup mediów - Starlink

Powrót