Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,24 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

25 września 2019 / 14:17

Nagroda WAN-IFRA dla ostatniego wydania magazynu „Twój Weekend”

Nagroda WAN-IFRA dla ostatniego wydania magazynu „Twój Weekend”

Projekt portalu Gazeta.pl, BNP Paribas, Mastercard i agencji VMLY&R Poland został nagrodzony w międzynarodowym konkursie Print Innovation Awards 2019 organizowanym przez światowe stowarzyszenie gazet i wydawców prasy WAN-IFRA. Jury przyznało ostatniemu „Twojemu Weekendowi” złoto w kategorii Redesigned Products. To kolejne wyróżnienie dla tego projektu.

Stowarzyszenie WAN-IFRA ogłosiło zwycięzców konkursu Print Innovation Awards 2019, który honoruje najbardziej innowacyjne gazety i czasopisma oraz usługi drukarskie na świecie. We wtorek, 8 października br. podczas IFRA World Publishing Expo w Berlinie złotą statuetkę w kategorii Redesigned Products odbiorą twórcy ostatniego wydania magazynu „Twój Weekend”. To jedyny projekt z Polski doceniony w tym konkursie.
Więcej o Print Innovation Awards: https://events.wan-ifra.org/events/print-innovation-awards

„Twój Weekend” był najdłużej ukazującym się w Polsce magazynem erotycznym, pełnym zdjęć roznegliżowanych kobiet i seksistowskich tekstów. W grudniu ub.r. w serwisie Allegro ukazało się ogłoszenie o sprzedaży tego tytułu. Zespół portalu Gazeta.pl wraz z partnerami zdecydował się go kupić po to, aby przygotować ostatnie wydanie „Twojego Weekendu”, będące zaczynem dyskusji o wizerunku płci, relacjach partnerskich, równouprawnieniu i o tym, jak codziennie wprowadzać je w życie. Ostatnie wydanie magazynu wypełniły, w nawiązaniu do oryginalnego układu pisma i nazw rubryk, treści promujące równość praw i szans obu płci.
Inicjatorami i pomysłodawcami akcji byli: VMLY&R Poland i Gazeta.pl, a jej głównymi partnerami – firmy: MasterCard i Bank BNP Paribas, Wavemaker, Papaya Films (produkcja wizualna kontentu) oraz Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką.

Akcja zakupu, wydania ostatniego numeru i zamknięcia „Twojego Weekendu” zdobyła już wiele prestiżowych nagród, m.in. Grand Prix w kategorii Glass: The Lion for Change, Tytanowego Lwa i brązowe statuetki na festiwalu Cannes Lions, sześć nagród KTR oraz Grand Prix Gerety Awards.

Powrót