Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

17 września 2015 / 15:22

"Nakręć się na wybory!" - przedwyborcza akcja "Gazety Wyborczej"

Komunikat prasowy

Od dziś - 17 września br. w sieci działa specjalny serwis Wyborcza.pl/filmopolsce, w którym każdy może umieścić swój wideoportret. Redakcja "Gazety Wyborczej" zachęca Polaków do wypowiedzenia się o sobie i o kraju - wszystkie nagrania stworzą prostą, ale niebanalną opowieść o Polsce.

"W każdej kampanii wyborczej głos mają wyłącznie politycy - mówią do nas z telewizorów, atakują nas z billboardów, cytują ich gazety. Chcemy to odwrócić: w tej kampanii o sobie i o Polsce mówią obywatele. Każdy może nagrać swój film i do nich dołączyć" - tak organizatorzy zachęcają wszystkich do włączenia się w akcję "Nakręć się na wybory!".

Nagrania można umieszczać na stronie Wyborcza.pl/filmopolsce - zainteresowani znajdą na niej wskazówki dotyczące materiału wideo i scenariusz wypowiedzi.

Czytelnicy "Gazety Wyborczej" mogą także w ustalonym terminie przyjść do lokalnych redakcji dziennika i tam nagrać swoje wideoportrety. Dla przykładu w Warszawie "Gazeta Stołeczna" zaprasza na nagrania do redakcji przy ul. Czerskiej 8/10 w dni robocze w godz. 11.00-13.00 i 15.00-17.00, a w Szczecinie można przyjść do "Gazety Wyborczej" w czwartek i piątek w godz. 16.00-17.00.

Na stronie Wyborcza.pl/filmopolsce dostępnych jest już kilkaset wideoportretów osób z całego kraju, które krótko opowiedziały o sobie - o tym, co im się w Polsce podoba, a co im tutaj przeszkadza, co ich denerwuje; czego oczekują od polityków, czym - ich zdaniem - powinni się zająć. Każdy odpowiada też na pytanie, czy pójdzie na najbliższe wybory - wielu tłumaczy, dlaczego "tak" lub "nie". Prawie wszyscy mówią otwarcie na kogo zagłosują, a na koniec zastanawiają się, co naprawdę może się zmienić po 25 października br.

Akcja "Nakręć się na wybory!" potrwa do czasu głosowania w wyborach parlamentarnych, czyli do 25 października br. Działania wspiera promocja na łamach wszystkich wydań "Gazety Wyborczej" i w serwisach lokalnych Wyborcza.pl, a także kampania na nośnikach AMS. Kreacje reklamowe przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał dział marketingu "Gazety Wyborczej".

Powrót