Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

8,46 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

30 marca 2020 / 10:47

Next.Gazeta.pl zaprasza na cykl „#BiznesWalczy”

Next.Gazeta.pl zaprasza na cykl „#BiznesWalczy”

W serwisie Next.Gazeta.pl zadebiutowały materiały dziennikarskie z nowego cyklu specjalnego „#BiznesWalczy”. Redakcja biznesowo-technologicznego serwisu portalu Gazeta.pl prezentuje w nim obecną sytuację kryzysową z punktu widzenia przedsiębiorców, zachęcając firmy do walki o ich biznes.

Wiele firm musi wymyślać dziś swoje strategie biznesowe na nowo. – Przedsiębiorczość jest dla nas ważna, dlatego w tym trudnym czasie chcemy zachęcić do walki o biznes zarówno duże, jak i mniejsze firmy, prezentując pozytywne przykłady, nieszablonowe rozwiązania czy innowacyjne technologie – mówi Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisów informacyjnych Gazeta.pl.

Na cykl „#BiznesWalczy” złożą się materiały dziennikarskie (artykuły i wywiady) poświęcone firmom, które przebudowują swój biznes w nowej rzeczywistości – podczas epidemii w Polsce i na świecie od nowa tworzą swoje modele biznesowe, wykorzystując zaistniałą sytuację. W nowym cyklu redakcja Next.Gazeta.pl przybliży również aktualne problemy firm i powie o tym, czego potrzebują, m.in. jeśli chodzi o zmiany w przepisach, aby przetrwać ten trudny czas w gospodarce.

Pierwsze artykuły z cyklu można przeczytać tutaj.

„#BiznesWalczy” dołącza do licznych propozycji cyklicznych serii redakcyjnych i programów wideo tworzonych przez redakcje Gazeta.pl. Są wśród nich takie propozycje, jak: codzienna „Rozmowa na żywo”, poniedziałkowy program „Sekcja piłkarska”, wtorkowy cykl „Młoda Polska” czy środowy program „Studio Biznes” i seria wideo „Zwykli niezwykli” oraz „Piątki dla klimatu”. W sumie redakcja Gazeta.pl prezentuje ponad 20 stałych cykli, które publikowane są o różnych porach dnia, od poniedziałku do niedzieli. Wszystkie można znaleźć w zakładce Cykle Gazeta.pl umieszczonej na pasku nawigacji na górze strony głównej portalu.

Nowy cykl jest promowany w serwisach i newsletterach Gazeta.pl oraz w mediach społecznościowych.

Biuro reklamy Gazeta.pl przygotowało również specjalną ofertę dla firm zainteresowanych prezentowaniem swojej marki przy materiałach z cyklu „#BiznesWalczy”.
Więcej informacji na temat oferty: biuro reklamy Gazeta.pl – biuroreklamy@agora.pl

Powrót