Komunikat prasowy
Magazyn ekspertów "Niezbędnik ogrodnika" jako pierwszy tytuł na polskim rynku proponuje kompendium wiedzy i porad związanych z jednym określonym tematem dotyczącym ogrodnictwa. Pierwszy numer pisma, który ukaże się na rynku 11 września 2014 r., będzie poświęcony kwiatom cebulowym.
Nowy magazyn został przygotowany przez redakcję "Magnolii" i współpracujących z nią ekspertów: biologów, architektów krajobrazu i inżynierów ogrodnictwa.
- Nasze pismo jest odpowiedzią na potrzeby czytelników zainteresowanych konkretnymi tematami. We wrześniowym numerze znajdą oni praktyczne, napisane przystępnym językiem informacje, podpowiedzi i porady dotyczące sadzenia i pielęgnacji wiosennych i letnich kwiatów cebulowych -
"Niezbędnik ogrodnika" jest bogato ilustrowany i ma wygodny format: 148/210 mm. Jego makietę przygotował Andrzej Przygodzki, dyrektor graficzny czasopism Agory. Magazyn ma objętość 36 stron i ukaże się w nakładzie 80 tys. egz. Kosztuje 1,99 zł, w tym VAT.
Nowe pismo poszerza markę magazynu "Magnolia", którego logo znalazło się w winiecie tytułu. Miesięcznik "Magnolia" pojawił się na rynku w kwietniu 2012 r. i znalazł swoje miejsce wśród czasopism o tematyce ogrodniczej.
Startowi "Niezbędnika ogrodnika" towarzyszy kampania promocyjna obejmująca radiostacje Agory (Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje), prasę ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, czasopisma Agory), internet (grupa Gazeta.pl) oraz reklamę zewnętrzną (nośniki AMS). Projekt kampanii i planowanie mediów: dział marketingu pionu Czasopisma i Prasa Bezpłatna Agory.