Komunikat prasowy
Od dziś - środy, 28 października br. dostępna jest nowa wersja aplikacji mobilnej Metrocafe.pl na urządzenia z najpopularniejszymi systemami operacyjnymi. Dzięki niej czytelnicy dziennika i serwisu internetowego będą mogli wygodnie sięgać po najciekawsze teksty z danego dnia, prezentowane w przejrzystej, magazynowej formie. Aplikację można już bezpłatnie pobrać ze sklepów App Store, Google Play, i Windows Store. W najbliższych dniach będzie dostępna również w sklepie Samsung Galaxy Apps.
Aplikacja mobilna Metrocafe.pl działa w trybie online, można z niej korzystać zarówno na smartfonie, jak i na tablecie. Czytelnicy mogą udostępniać treści znajomym oraz zapisywać artykuły w schowku do czytania w trybie offline. Osobom posiadającym urządzenia z systemem iOS aplikacja wysyła również powiadomienia o nowych artykułach.
Nowa aplikacja Metrocafe.pl to również kolejne możliwości dla reklamodawców. Aplikacja stanowi element składowy nowej oferty "All screens". Oferta reklamowa obejmuje też partnerstwo aplikacji, dając klientom Metrocafe.pl możliwość umieszczania swoich przekazów reklamowych przy najbardziej aktualnych i jakościowych treściach oraz dotarcie do zaangażowanych mobilnych użytkowników.
Nową wersję aplikacji Metrocafe.pl przygotował zespół aplikacji mobilnych pionu Czasopisma i prasa bezpłatna Agory. Można ją bezpłatnie pobrać ze sklepów: App Store , Google Play i Windows Store , a wkrótce także ze sklepu Samsung Galaxy Apps .
Więcej o aplikacji - http://metrocafe.pl/aplikacja/index.htm .
Premierę nowej aplikacji mobilnej Metrocafe.pl wspierają działania promocyjne prowadzone w internecie (serwis Metrocafe.pl, serwisy Gazeta.pl, media społecznościowe), w radiu (Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje i Rock Radio) oraz w prasie ("Gazeta Wyborcza").