Komunikat prasowy
1 września wystartuje nowa, nieszablonowa kampania promocyjna Radia TOK FM. Reklamy, obecne w prasie, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej, akcentują informacyjny charakter stacji i dzięki formie zagadki zachęcają odbiorców do odczytywania ukrytych znaczeń.
Działania reklamowe, przygotowane dla Radia TOK FM po raz pierwszy przez Lowe GGK Warszawa, mają na celu wzmocnienie wizerunku stacji jako obiektywnego i wiarygodnego medium informacyjnego.
W promocji wykorzystano oryginalny pomysł łączący formę graficzną z przekazem merytorycznym. Punktem wyjścia do stworzenia koncepcji była kwestia chaosu informacyjnego we współczesnym świecie. W serii layoutów reklamowych pojawiają się hasła zachęcające do głębszego zrozumienia bieżących wydarzeń, prezentowane w formie graficznych szyfrów - np. znaków układających się w napis "Jak patrzeć, żeby zrozumieć?". Reklamy zawierają także hasło stacji "Posłuchaj, aby zrozumieć" i logo Radia TOK FM.
Nowe reklamy Radia TOK FM ukażą się w prasie - w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach, dzienniku "Metro", tygodnikach opinii - "Polityce", "Newsweeku", "Wprost" i w internecie - w serwisach Grupy Gazeta.pl i Google oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS. Kampania potrwa do końca roku.
Stworzeniem kampanii zajęła się Lowe GGK Warszawa, która jest częścią grupy komunikacyjnej LOWE GROUP POLAND. Media zaplanował dział promocji Radia TOK FM.