Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO -1,98%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
27 lipca 2023 / 09:34
Agora zaprasza na nową stronę przygotowaną z myślą o kandydatach do pracy. Kariera.agora.pl w nowym formacie to interaktywna wizytówka firmy, która oprócz ofert pracy przybliża także kulturę organizacji oraz codzienne zadania różnych zespołów tworzących 4. największą grupę medialną w Polsce.
– Nowoczesna i przyciągająca uwagę strona kariery to nieodzowny element procesu rekrutacji, a także jeden z kluczowych kanałów kontaktu z potencjalnymi kandydatami – mówi Łukasz Sowiński, dyrektor ds. pracowniczych w Agorze. – Nowa odsłona strony Kariera.agora.pl to jednak więcej niż tylko oferty pracy w naszej Grupie. Dzięki niej zapraszamy kandydatów do świata Agory, który tworzą m.in. nowoczesne media, jakościowe treści i atrakcyjne rozwiązania reklamowe.
Na Kariera.agora.pl kandydaci zainteresowani pracą w Grupie Agora znajdą informacje o jej obszarach działalności, mediach i markach oraz o najważniejszych przedsięwzięciach i nagrodach dla firmy i jej zespołów.
Oferty pracy dostępne na Kariera.agora.pl zostały podzielone według obszarów takich, jak technologia, redakcje, sprzedaż, marketing, produkt i kreacja czy wsparcie biznesu. Nowa strona przybliża je w taki sposób, aby kandydaci mogli jeszcze lepiej poznać specyfikę pracy w każdym z nich. Na stronie przedstawione zostały również m.in. benefity związane z pracą w firmie.
Ważną częścią nowej odsłony Kariera.agora.pl jest także zakładka przedstawiająca kulturę i wartości Agory. Kandydaci dowiedzą się dzięki niej, co jest szczególnie ważne dla zespołu firmy i jakimi zasadami kierują się jej pracownicy na co dzień. Mogą też m.in. zapoznać się z inicjatywami Agory z zakresu odpowiedzialności społecznej oraz działaniami na rzecz środowiska naturalnego.
Za wdrożenie projektu nowej strony kariery Agory odpowiadał zespół rekrutacji spółki kierowany przez Milenę Nowotniak, a jej stworzeniem zajęła się agencja marketingu interaktywnego No Monday.
Powrót