Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,08 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

4 marca 2025 / 09:25

Nowa odsłona Wysokieobcasy.pl – nowoczesna, przejrzysta, inspirująca

Nowa odsłona Wysokieobcasy.pl – nowoczesna, przejrzysta, inspirująca

We wtorek 4 marca br. serwis Wysokieobcasy.pl zyskał nową, odświeżoną wersję. Zmienił się nie tylko wygląd strony głównej i artykułów, ale także cały układ serwisu – tak, aby czytanie i nawigacja były jeszcze bardziej intuicyjne zarówno w wersji na urządzenia mobilne, jak i na komputery. 

 

Nowe oblicze Wysokieobcasy.pl to połączenie nowoczesności i elegancji, które podkreśla unikalny charakter marki „Wysokie Obcasy”, a jednocześnie spójność z serwisami „Wyborczej”. Strona zyskała bardziej przejrzysty układ, większe zdjęcia i lepiej wyeksponowane treści, co odzwierciedla jej magazynowy charakter. Zmieniona typografia zapewnia większy komfort czytania, a nowy layout pozwala na lepsze wyróżnienie najważniejszych tematów. Wszystko to sprawia, że korzystanie z serwisu jest jeszcze bardziej intuicyjne i angażujące. 

– Nowe oblicze Wysokieobcasy.pl to przede wszystkim element uspójnienia wizualnego i funkcjonalnego serwisów Grupy Wyborcza, ale z uwzględnieniem odrębności marki Wysokie Obcasy – mówi Elżbieta Ruebenbauer, Lead UX Designer w „Gazecie Wyborczej”, która wraz z projektantem Michałem Przeździeckim odpowiada za projekt nowej odsłony Wysokieobcasy.pl. 

– Nowa odsłona naszego serwisu to nowe otwarcie, nie tylko w warstwie graficznej. Wiemy, czego potrzebują nasze czytelniczki. Stawiamy na pogłębione, rzetelne, jakościowe treści. Planujemy więcej wartościowych rozmów, recenzji, reportaży, kultury, treści dla kobiet z całej Polski, przygotowujemy cykle o pracy, nowych technologiach i relacjach. Na Wysokieobcasy.pl będzie jeszcze więcej przestrzeni na tematy, których nie ma w innych tytułach – mówi Monika Tutak-Goll, redaktorka naczelna „Wysokich Obcasów”. 

Nowa strona główna Wysokieobcasy.pl łączy świat cyfrowy i analogowy – obok treści tworzonych specjalnie dla serwisu, są na niej publikowane również artykuły z wydań papierowych „Wysokich Obcasów” i „Wysokich Obcasów Extra”.  

Za redesign serwisu oraz wdrożenie projektu odpowiada zespół rozwoju produktu i IT “Gazety Wyborczej”.  

Premierze nowej wersji serwisu towarzyszy też specjalna oferta subskrypcji pod hasłem “Czytaj emocje, nie algorytmy” – 1 zł za pierwsze cztery tygodnie dostępu dla osób, które w ciągu ostatniego roku nie posiadały prenumeraty w serwisie Wyborcza.pl. Szczegóły oferty są dostępne na stronie http://wysokieobcasy.pl/prenumerata

Powrót