Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

8,70 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

3 grudnia 2024 / 14:17

Nowa struktura biura reklamy Grupy Eurozet

Nowa struktura biura reklamy Grupy Eurozet

Grupa Eurozet finalizuje zapowiadane zmiany w strukturze biura reklamy. Zintegrowany obszar sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej będzie się składać z pięciu kluczowych obszarów biznesowych: Działu Planowania i Zakupu Radia, Działu Rozwoju Produktu Digital, Działu Rozwoju Narzędzi Sprzedażowych, Działu Niestandardów i Promocji oraz Działu Analiz i Wsparcia Sprzedaży.

Dział Planowania i Zakupu Radia zajmie się planowaniem kampanii radiowych, zakupem czasu antenowego, a także analizą potrzeb produktowych. Jego dyrektorem został Michał Miętusiewicz, dotychczasowy Radio Planning & Buying Director odpowiedzialny za sprzedaż agencyjną.

Dział Rozwoju Produktu Digital będzie odpowiadał za dynamiczny rozwój oferty reklamowej online, obejmującej formaty takie jak display, wideo, audio oraz inne, niestandardowe rozwiązania digitalowe. Jego szefową została Joanna Garbaczewska, dotychczasowa dyrektor rozwoju oferty reklamowej sprzedaży bezpośredniej.

Do zadań Działu Rozwoju Narzędzi Sprzedażowych należy m.in.: integracja, utrzymanie i rozwój zaawansowanych narzędzi klasy CPQ oraz CRM, a także implementacja aplikacji z pakietu Office 365, w tym narzędzi opartych o modele sztucznej inteligencji. Na czele działu stanął Michał Kurowski, dotychczasowy menedżer ds. analiz rynku w dziale sprzedaży bezpośredniej.

W ramach Działu Niestandardów i Promocji będą przygotowywane i rozwijane oferty niestandardowych formatów reklamowych i promocji, w których duży nacisk będzie położony na indywidualne podejście do kampanii klientów. Dyrektorką Działu Niestandardów i Promocji została Anna Chudzyńska, która takie samo stanowisko piastowała w ramach działu sprzedaży agencyjnej.

Dział Analiz i Wsparcia Sprzedaży umożliwi bardziej kompleksowe i precyzyjne wykorzystanie danych, wspierając podejmowanie świadomych decyzji biznesowych, wzmacniających pozycję firmy na rynku. Pokieruje nim Michał Dobrzański, dotychczas dyrektor analiz Audio Broker.

“Integracja struktury biura reklamy Grupy Eurozet i powołanie nowych obszarów biznesowych to krok w stronę usprawnienia działań operacyjnych, lepszego dopasowania do dynamicznie zmieniającego się rynku oraz rozwijania oferty w sposób innowacyjny i efektywny, odpowiadający na potrzeby naszych klientów i partnerów biznesowych.”

 – komentuje Maciej Moszczyński, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet.

Powrót