Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

4 maja 2009 / 18:01

Nowe dodatki redakcyjne "Gazety Wyborczej"

Nowe dodatki redakcyjne
Komunikat prasowy

Odmieniony i poszerzony magazyn reportersko-kulturalny "Duży Format", magazyn ekonomiczno-gospodarczy "Ludzie i pieniądze" oraz nowe strony dla dojrzałych czytelników "Lata lecą" - to nowości redakcyjne dla czytelników z okazji 20-lecia "Gazety Wyborczej".

"Duży Format" - co czwartek

Odnowiony magazyn reporterów w poszerzonej formule, nowej makiecie i większej objętości będzie się ukazywał co czwartek, od 14 maja.

Wysoko cenione, wyjątkowe reportaże, wywiady i felietony zostaną wzbogacone o zapowiedzi najważniejszych wydarzeń kulturalnych. Dziennikarze "Gazety Wyborczej" przygotują subiektywny przewodnik dla czytelników: czego nie można przegapić w kinie, literaturze, muzyce, teatrze czy galerii, bez podziału na kulturę popularną i wysoką.

W magazynie pojawią się stałe rubryki, np. "Afisz kulturalny", przewodnik TV dla inteligenta oraz "Felieton kulturalnego bywalca" autorstwa Krzysztofa Vargi.

W pierwszym numerze będzie można przeczytać m.in. reportaż o nielegalnych matkach zastępczych - Ukrainkach, które rodzą dzieci dla całej Europy, oraz wywiad z Tomem Hanksem i Ewanem McGregorem z okazji premiery filmu wg bestsellera Dona Browna "Anioły i demony".

"Ludzie i Pieniądze" - co poniedziałek

Nowy magazyn ekonomiczny będzie się ukazywał w "Gazecie Wyborczej" w poniedziałki, od 11 maja.

W czasach dynamicznych zmian na rynkach czytelnicy z niepokojem szukają informacji o tym, jaki wpływ na ich życie mogą wywierać aktualne wydarzenia w gospodarce. Na stronach "Ludzi i Pieniędzy" znajdą m.in. praktyczne porady dotyczące finansów osobistych, lekcje ekonomii "dla opornych", podsumowanie najważniejszych wydarzeń tygodnia w kraju i na świecie, ocenę polityki gospodarczej rządu.

Nowe ekonomiczne strony przygotowuje zespół działu gospodarczego "Gazety".

"Lata lecą" - co środa

Strony dla dojrzałych czytelników publikowane w "Gazecie Wyborczej" co środa, od 13 maja. Będzie na nich można przeczytać artykuły i poradniki o pracy, emeryturze, zdrowiu, stylu życia i relacjach rodzinnych.

Czy w Polsce można być aktywnym 50-, 60-, 70-latkiem, realizującym plany zawodowe i spełniającym swoje marzenia? Czy wciąż pokutuje stereotyp, że ludzie po 50-tce mają służyć pomocą dorosłym dzieciom? Jak być wobec dzieci i wnuków asertywnym, nie tracąc jednocześnie więzi z rodziną?

Lata lecą..., ale to właśnie ludzie dojrzali mogą wskazać młodszym sens życia.

Zmiany w "Gazecie Wyborczej" będą wsparte od 9 do 31 maja kampanią promocyjną: 30-sekundowym spotem telewizyjnym informującym o wszystkich nowych stronach oraz 15-sekundowymi spotami poszczególnych dodatków (TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne), na nośnikach reklamy zewnętrznej (billboardy i citylighty) oraz autopromocją w "Gazecie", w portalach Wyborcza.pl i Gazeta.pl. Kreację przygotowała Agencja Jasieński/Stadnicki Advertising. Zakup mediów - Starlink.

Powrót