Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

21 stycznia 2016 / 11:49

Nowe, modne Avanti24

Nowe, modne Avanti24
Komunikat prasowy

Dziś - w czwartek, 21 stycznia br. swoją premierę ma zupełnie nowy serwis zakupowy Avanti24, który powstał z połączenia serwisów Avanti24 i Groszki.pl. Nowy serwis zapewnia najszerszy na polskim rynku zakres treści związanych z modą, urodą oraz zakupami. Styliści i redaktorzy magazynu "Avanti" oraz zespół serwisu Groszki.pl doradzają w nim, jak mądrze kupować modne ubrania i dobre kosmetyki.

Nowe Avanti24 to serwis zakupowy, który wyróżnia się wysokiej jakości treściami redakcyjnymi i odpowiada na najważniejsze potrzeby osób szukających porad na temat wyglądu. Serwis jest z jednej strony lifestyle'owym poradnikiem skierowanym głównie do kobiet w każdym wieku, zainteresowanych modą, urodą i najnowszymi trendami, a z drugiej strony - agregatorem sklepów internetowych z wygodną wyszukiwarką produktów.

- Polski rynek e-commerce w kategorii moda i uroda dynamicznie się rozwija - dzięki serwisowi Avanti24 chcemy zbudować na nim mocną pozycję - mówi Michał Gwiazdowski, dyrektor programowy serwisów czasopism Agory. - Pod dotychczasową marką Avanti24 stworzyliśmy serwis zawierający zupełnie nowe lub zdecydowanie usprawnione elementy - od bazy produktów, przez pozycjonowanie, po kompozycję treści i wyeksponowanie części zakupowej.

Serwis Avanti24 w specjalnych galeriach osadzonych na stronach artykułów agreguje produkty klientów. Są one prezentowane w autorskim narzędziu Agory - Native Galleries, które po raz pierwszy zostało z sukcesem zastosowane na stronach serwisu Groszki.pl. Wszystkie produkty w galeriach opatrzone są linkami do stron internetowych i dopasowywane do treści artykułów, przez co ułatwiają użytkownikom serwisu wyszukanie tych samych modeli lub produktów podobnych do tych, o których czytają. Elementem e-commerce na Avanti24 jest również baza produktów zawierająca setki tysięcy ofert i tysiące marek - poruszanie się po niej umożliwia wygodna wyszukiwarka.

Nowy serwis Avanti24 jest też świetnie przygotowany do realizacji kampanii reklamowych. Dostępne są w nim wysokiej jakości formaty reklamowe dedykowane kampaniom display oraz niestandardowym, w tym reklamy natywnej. W serwisie można też zamówić produkt z nowej oferty reklamowej grupy Gazeta.pl - All screens.

- Serwis Avanti24 to odpowiedź na potrzeby naszych użytkowników i reklamodawców - mówi Agnieszka Janota, dyrektor ds. projektów e-commerce w segmencie Internet Agory. - To miejsce, w którym można znaleźć inspiracje i porady tworzone przez stylistów magazynu "Avanti" oraz zespół serwisu Groszki.pl, obiektywne testy produktów, a wszystko to opatrzone galeriami produktów, które prowadzą użytkownika bezpośrednio do sklepu. Natywność i kontekstowość narzędzia Native Galleries tworzy unikalną wartość, którą cenią i której poszukują reklamodawcy.

Serwis stworzył doświadczony zespół projektowy Agory prowadzony przez Michała Gwiazdowskiego, dyrektora programowego serwisów czasopism Agory i Agnieszkę Janotę, dyrektor ds. projektów e-commerce w segmencie Internet Agory. Szefem biznesu Avanti24 została Wioleta Deptuła, kierowniczka serwisów internetowych czasopism Agory. Redaktor prowadzącą jest Dagmara Łacny. Treści e-commerce tworzy zespół pod kierownictwem Anny Mazur.

Start nowego serwisu Avanti24 wspiera kampania prowadzona w internecie (serwisy czasopism Agory, serwisy Gazeta.pl), w prasie (czasopisma Agory, "Metrocafe.pl") oraz w aplikacjach mobilnych marek Agory. Projekt kampanii i plan mediów przygotował dział marketingu pionu Czasopisma i prasa bezpłatna Agory.

Powrót