Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

21 lipca 2025 / 14:27

Nowe pakiety w ramach oferty SMART PACK od AMS

Nowe pakiety w ramach oferty SMART PACK od AMS

AMS wprowadza 15 nowych pakietów reklamowych. Wśród lipcowych nowości znajduje się pakiet aglomeracyjny SMART PACK Suburban oraz pakiety oparte w 100% o Digital OOH. To odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów.

– Analizujemy potrzeby naszych klientów i na bieżąco dostosowujemy naszą ofertę, stąd zmiany i nowości w pakietach SMART PACK. Przykładem jest SMART PACK Suburban, jako odpowiedź na rosnące zainteresowanie działaniami reklamowymi poza centrum miasta, w lokalizacjach o dużym natężeniu ruchu i wysokim potencjale zasięgowym – mówi Tomasz Muraszko, dyrektor sprzedaży i strategii oferty.

Po rozszerzeniu oferty SMART PACK, AMS oferuje pakiety w ponad 30 kategoriach. Wprowadza również elastyczność w doborze komponentu digitalowego (Digital Indoor w galeriach handlowych lub Move TV w fintess klubach premium) w wybranych pakietach.

SMART PACK umożliwia znacznie szybsze planowanie i obsługę kampanii zasięgowych, dostarczając gotowych modułów, które w prosty sposób można łączyć. To opcja zakupu kampanii reklamowej zapewniającej dotarcie do określonej widowni na odpowiednio dobranych nośnikach reklamowych zarówno klasycznego, jak i Digital OOH. Klient może zdefiniować charakter kampanii w oparciu o cztery zmienne: grupę celową, zasięg geograficzny, intensywność i format kreacji.

Ofercie SMART PACK towarzyszy platforma Pakietomat.pl, która pozwala klientom dobrać ofertę w kilku prostych krokach. Dzięki temu, planowanie kampanii OOH i DOOH staje się szybsze, łatwiejsze i wygodniejsze.

Powrót