Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,90 zł

Zmiana[PLN]

-1,98%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,98%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

30 lipca 2024 / 16:40

Nowe stanowiska i awanse w strukturze Gazeta.pl

Nowe stanowiska i awanse w strukturze Gazeta.pl
Z początkiem sierpnia br. w strukturach redakcyjnych portalu Gazeta.pl (Grupa Agora) nastąpią kluczowe zmiany. Krzysztof Kardas obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora wydawniczego, a Piotr Mikołajczyk zostanie szefem redakcji serwisów. Zmiany w strukturze redakcji i odświeżona strategia contentowa mają na celu usprawnienie działalności portalu i podniesienie jakości publikowanych treści.
 

– Dzięki zmianom w strukturze redakcji oraz odświeżonej strategii contentowej mamy i odpowiedni plan, i najlepszych ludzi na właściwych stanowiskach. Czytelnicy i czytelniczki Gazeta.pl już wkrótce zobaczą efekty naszych działań i mam nadzieję, że będą z nich zadowoleni – mówi Rafał Madajczak, redaktor naczelny Gazeta.pl. 

Od 1 sierpnia br. w strukturze redakcyjnej Gazeta.pl, obok redaktora naczelnego, pojawi się stanowisko dyrektora wydawniczego portalu, który będzie odpowiadał za zasięgową i przychodową optymalizację treści, a także organizacyjne funkcjonowanie redakcji. Nową rolę obejmie Krzysztof Kardas, dotychczas zastępca redaktora naczelnego portalu ds. zasięgu.  

Krzysztof Kardas to menedżer z 7-letnim doświadczeniem w budowaniu redakcji internetowych. Od 2022 r. w roli zastępcy redaktora naczelnego Gazeta.pl ds. zasięgu odpowiadał za szerokie dotarcie do użytkowników Od lat współtworzy strategię contentową dla Gazeta.pl, w tym dla serwisów Sport.pl, Plotek.pl i Haps.pl. Prowadził również szkolenia z SEO dla wydawców z Grupy Agora, w tym pracujących dla Radia TOK FM i GoldenLine.pl.  

Dyrektora wydawniczego w codziennej pracy z redakcjami serwisów będzie wspierał szef redakcji serwisów Gazeta.pl. To również nowe stanowisko w strukturze portalu, które od sierpnia br. obejmie Piotr Mikołajczyk. W nowej roli odpowiada m.in. za kontrolę nad standardami wydawniczymi w podległych redakcjach oraz efektywność działania serwisów. 

Piotr Mikołajczyk jest związany z Gazeta.pl od 2006 r. Od lipca 2022 r. pełnił funkcję Head of New Business Sport.pl, w ramach której nadzorował serwis od strony biznesowej i wydawniczej. Wcześniej pracował w Sport.pl jako szef rozwoju produktowego oraz jako szef wideo i zastępca redaktora naczelnego. 

Jednocześnie, Gazeta.pl mianuje nowe osoby na kluczowe stanowiska redakcyjne. Redaktorem naczelnym Wiadomosci.Gazeta.pl zostanie Dariusz Facoń, dotychczas szef newsroomu Gazeta.pl. Szefową redakcji serwisów lifestyle’owych i rozrywkowych (m.in. Kultura.Gazeta.pl i Plotek.pl) będzie Aneta Bańkowska, wcześniej dziennikarka w zespole wielokanałowości i platform. Ewa Walas, dotychczas szefowa działu rozwoju marki, zostanie kierowniczką redakcyjnych projektów strategicznych, czuwając nad realizacją kluczowych strategii contentowych Gazeta.pl.  

Gazeta.pl realizuje działania, które w atrakcyjny dla odbiorców sposób wpływają na otaczającą nas rzeczywistość, co potwierdza największa liczba nagród wśród portali horyzontalnych za projekty społeczno-dziennikarskie realizowane w ubiegłym roku. Portal wciąż poszukuje też nowych form opowiadania o świecie i przygotowuje swoje treści z myślą o multiplatformowości. To także gwarancja jakościowego contentu, która idzie w parze z jakościową powierzchnią reklamową. 

Powrót