Komunikat prasowy
Od sierpnia zmieniła się struktura organizacyjna w spółce Trader.com należącej do Grupy Agora. Powołani zostali m.in. nowi szefowie Domiporta.pl i zespołu zajmującego się rozwojem oferty ogłoszeniowej wszystkich serwisów spółki.
Szefową serwisu Domiporta.pl została Anna Kołodziejczyk, która skupi się przede wszystkim na działaniach zawiązanych z efektywnością ogłoszeniową serwisu oraz na realizacji jego celów zasięgowych. Kołodziejczyk posiada kilkuletnie doświadczenie w rozwijaniu produktów ogłoszeniowych z branży nieruchomości. Była m.in. odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek Domy.pl oraz za serwis Oferty.net.
Szefem Rozwoju Produktu Ogłoszeniowego został Maciej Patla, który przez ponad dwa lata w ramach struktury Inter Cars S.A. budował markę Motointegrator.pl, a jeszcze wcześniej odpowiadał za niestandardowe działania sprzedażowe branży motoryzacyjnej w Grupie Onet SA. W Traderze będzie odpowiedzialny za kilka obszarów: SEO, e-commerce ogłoszeniowy oraz za poszukiwanie nowych źródeł przychodów.
Obszarem sprzedażowym spółki zajmuje się Katarzyna Bałdo-Bożek, która od lutego br. pełni rolę Dyrektora Sprzedaży i odpowiada za przychody Tradera. Bałdo-Bożek ze sprzedażą jest związana od kilku lat - doświadczenie zdobywała m.in. w takich firmach, jak Polsat Media, Bauer Media czy Axel Springer.
Działem Technologii pokieruje dotychczasowy Kierownik Działu IT, Piotr Skwarski. W randze Dyrektora Technologii będzie odpowiedzialny za rozwój technologiczny produktów należących do Tradera.
Szefową serwisu Autotrader.pl oraz Tabor24.pl od 2012 roku jest Karolina Gębka, która łączy tę funkcję z rolą szefowej rozwoju serwisów motoryzacyjnych grupy Gazeta.pl. Wcześniej Gębka m.in zarządzała biurem projektowym segmentu Internet Agory oraz zajmowała się rozwojem wortalu GazetaDom.pl.