Komunikat prasowy
"Afterparty", nowy album zespołu Cool Kids of Death, trafi do sprzedaży 18 kwietnia. Wydawcami są Agora i Chaos Management Group.
Na "Afterparty" znajdzie się dwanaście utworów, w tym promujący album singiel "Nagle zapomnieć wszystko". Do wydawnictwa dołączona będzie książeczka, zawierająca teksty piosenek, a także informacje o zespole. Jest to czwarty album w karierze zespołu, nie licząc anglojęzycznego "Best of" wydanego w Niemczech i Japonii.
W odróżnieniu od poprzedniego albumu ("2006"), nagranego i wyprodukowanego w Niemczech, "Afterparty" jest w stu procentach dziełem członków CKOD - materiał zarejestrowano w domowym studio, zaś za produkcję i zgranie odpowiedzialni są gitarzysta zespołu, Marcin "Cinass" Kowalski oraz grający na instrumentach klawiszowych Kamil "Methadone" Łazikowski. Oprawę graficzną wydawnictwa i teledysk w konwencji psychodelicznych klipów Arthura Browna przygotował Krzysztof Ostrowski - frontman i wokalista zespołu, znany rysownik i autor komiksów.
Utwory z "Afterparty" będzie można usłyszeć między innymi na majowym Cracow Screen Festival.
Książka z płytą ukaże się w piątek 18 kwietnia. Cena - 29,99 zł.
Wydawcami albumu są Agora i Chaos Management Group.
Patroni medialni: MTV, PR Program III, Machina, Empik, Infomuzyka.pl i Gazeta Wyborcza.
Album wsparty jest promocją w telewizji (Polsat, TVN, Viva, MTV, VH1), prasie ("Machina", autopromocja w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach) oraz kampanią outdoorową na nośnikach AMS.
Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny TIMECODE, za zakup i planowanie mediów - Starlink.