Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,53 zł

Zmiana[PLN]

-1,65%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,65%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

10 kwietnia 2008 / 15:04

Nowy album zespołu Cool Kids of Death

Nowy album zespołu Cool Kids of Death
Komunikat prasowy

"Afterparty", nowy album zespołu Cool Kids of Death, trafi do sprzedaży 18 kwietnia. Wydawcami są Agora i Chaos Management Group.

Na "Afterparty" znajdzie się dwanaście utworów, w tym promujący album singiel "Nagle zapomnieć wszystko". Do wydawnictwa dołączona będzie książeczka, zawierająca teksty piosenek, a także informacje o zespole. Jest to czwarty album w karierze zespołu, nie licząc anglojęzycznego "Best of" wydanego w Niemczech i Japonii.

W odróżnieniu od poprzedniego albumu ("2006"), nagranego i wyprodukowanego w Niemczech, "Afterparty" jest w stu procentach dziełem członków CKOD - materiał zarejestrowano w domowym studio, zaś za produkcję i zgranie odpowiedzialni są gitarzysta zespołu, Marcin "Cinass" Kowalski oraz grający na instrumentach klawiszowych Kamil "Methadone" Łazikowski. Oprawę graficzną wydawnictwa i teledysk w konwencji psychodelicznych klipów Arthura Browna przygotował Krzysztof Ostrowski - frontman i wokalista zespołu, znany rysownik i autor komiksów.

Utwory z "Afterparty" będzie można usłyszeć między innymi na majowym Cracow Screen Festival.

Książka z płytą ukaże się w piątek 18 kwietnia. Cena - 29,99 zł.

Wydawcami albumu są Agora i Chaos Management Group.

Patroni medialni: MTV, PR Program III, Machina, Empik, Infomuzyka.pl i Gazeta Wyborcza.

Album wsparty jest promocją w telewizji (Polsat, TVN, Viva, MTV, VH1), prasie ("Machina", autopromocja w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach) oraz kampanią outdoorową na nośnikach AMS.

Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny TIMECODE, za zakup i planowanie mediów - Starlink.

Powrót