Komunikat prasowy
Od 3 grudnia 2012 r. Radio TOK FM wprowadza nowy cennik usług reklamowych.
Zmiana związana jest z poszerzeniem zasięgu Radia TOK FM o 7 nowych lokalizacji w: Płocku, Toruniu, Lublinie, Gorzowie, Elblągu, Radomiu i Kielcach oraz z niesłabnącym popytem na usługi reklamowe dostępne na antenie Radia TOK FM, często znacznie przewyższającym dostępność czasu w blokach. Średnia cena spotu w dni powszednie w godzinach 6:00-20:00 wzrośnie o około 16,5%, a w weekendy - o 53%.
Radio TOK FM - pierwsze radio informacyjne - nadaje w 17 miastach w Polsce; Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Opolu, Katowicach, Krakowie, Szczecinie, Gdyni, Gdańsku, Elblągu, Kielcach, Radomiu, Płocku, Toruniu, Lublinie i Gorzowie Wielkopolskim. W 1-3 kwartale 2012 r. udział Radia TOK FM w czasie słuchania wyniósł 4,5% we wszystkich miastach nadawania stacji, a w Warszawie sięgnął 7,3%*.
* dane o udziałach w słuchalności pochodzą z badania RadioTrack, przeprowadzanego przez firmę MillwardBrown SMG/KRC (wszystkich miejsc słuchania, wszystkich dni słuchania i wszystkich kwadransów); Radio TOK FM: miasta nadawania w grupie wiekowej 15+ za okres styczeń-wrzesień próba dla 2011 r.: 23 295, dla 2012 r.: 23 263; Warszawa w grupie wiekowej 15+ za okres okres styczeń-wrzesień próba dla 2011 r.: 3 816, dla 2012 r.: 3 800.