Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

4 marca 2010 / 17:47

Nowy serwis Avanti24.pl

Nowy serwis Avanti24.pl
Komunikat prasowy

Wystartował nowy serwis internetowy Avanti24.pl. Strona, przygotowana z myślą o wszystkich miłośnikach zakupów i mody, zawiera m.in. unikalną, największą w sieci bazę zdjęć oraz informacji o ubraniach i dodatkach dostępnych aktualnie w sklepach w całej Polsce.

W serwisie można znaleźć również wiadomości na temat najnowszych trendów mody, materiały redakcyjne z magazynu "Avanti" oraz specjalne oferty zniżek ("Zakup dnia") na zakupy dla użytkowników Avanti24.pl.

Główne sekcje strony to: Moda, w tym m.in.: nowości i opisy marek, oraz Uroda - m.in. informacje o kosmetykach do pielęgnacji i makijażu. Wyjątkową częścią serwisu jest największa w polskim internecie baza ubrań i dodatków, która prezentuje rzeczy pochodzące z aktualnych kolekcji marek obecnych w Polsce. Można ją przeszukiwać na wiele sposobów, by zobaczyć co jest modne oraz by szybko i wygodnie stworzyć listę zakupów.

- Serwis Avanti24.pl, podobnie jak "Avanti", ma charakter shoppingowy i poradniczy. Layout strony jest nie tylko nowoczesny i zaprojektowany zgodnie z bieżącymi tendencjami w dziedzinie tworzenia serwisów internetowych, ale przede wszystkim funkcjonalny i łatwy w nawigacji - mówi Cezary Jęksa, wydawca m.in. pisma "Avanti". - Avanti24.pl to największa szafa z ciuchami w internecie. Wierzę, że serwis powtórzy w sieci sukces naszego miesięcznika, który czytają prawie 2 miliony osób*.

Avanti24.pl jest wspólnym projektem pionów Internet oraz Czasopisma Agory i dołącza do oferty Grupy Gazeta.pl.

Serwis będzie promowany w kampanii reklamowej obejmującej: prasę (czasopisma Agory, "Gazetę Wyborczą" i jej dodatki), radio (Radio Złote Przeboje, Radio Roxy), portal Gazeta.pl oraz nośniki reklamy zewnętrznej AMS.

Kampanię i plan mediów przygotował dział marketingu czasopism Agory.

* "Avanti" - czytelnictwo w 2009 - 1,853 mln osób (dane: PBC, wskaźnik CCS, I-XII 2009, w grupie wszyscy); średnia sprzedaż pisma w okresie I-XI 2009 to 170,1 tys. egz. (dane: ZDKP, rozpowszechnianie płatne razem).

Powrót