Komunikat prasowy
Wrześniowe wydanie magazynu "Ładny Dom" ukaże się w zmienionej szacie graficznej, z nowym logo i makietą. Numer trafi do sprzedaży 13 sierpnia. Jednocześnie ruszy nowy serwis internetowy tytułu - www.ladnydom.pl.
Miesięcznik "Ładny Dom", po zmianach graficznych i redakcyjnych, proponuje czytelnikom nowe działy i bardziej przejrzysty układ treści. Dzięki temu łatwiej można skorzystać z porad i opinii ekspertów magazynu. W nowym wydaniu znalazły się następujące działy: aktualności, dom miesiąca, porady architektoniczne, prace budowlane, prace instalacyjne, prace wykończeniowe, wokół domu oraz gorąca linia. Zmianie uległo również logo tytułu.
Odmieniony "Ładny Dom" będzie interesującą lekturą nie tylko dla osób remontujących i budujących domy, ale również dla tych, którzy kupili mieszkanie od dewelopera i szukają fachowych porad dotyczących wykończenia wnętrz.
Tematem numeru we wrześniowym wydaniu jest zabudowa poddasza - jak poprawnie zamontować płyty gipsowo-kartonowe, wełnę mineralną i okna dachowe. Miesięcznik prezentuje również 24 najlepsze blachodachówki, kolektory słoneczne oraz tapety; podpowiada, jak dobrze ocieplić dom i ile to kosztuje, a także jak prawidłowo dostawić kocioł gazowy do węglowego.
Jednocześnie ze zmianami w magazynie wystartował serwis internetowy "Ładnego Domu" -
www.ladnydom.pl . Na stronie można znaleźć m.in. prezentację domu miesiąca, porady dotyczące budowy i remontu, a także związanych z nimi kwestii prawnych i finansowych. Internauci mają też dostęp do wyszukiwarki produktów z oferty producentów materiałów budowlanych.
Wrześniowe wydanie magazynu "Ładny Dom", dostępne od 13 sierpnia w cenie 6,90 zł, wspiera kampania reklamowa prowadzona w prasie (czasopisma Agory), telewizji (m.in. TVN, TVP1, Polsat), radiu (Radio ZET, RMF FM, TOK FM, Roxy, Złote Przeboje), na stronach internetowych (m.in. serwisy Grupy Gazeta.pl, Google) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS.
Spoty reklamowe przygotowało studio Badi Badi, media zaplanował dom mediowy Starlink.