Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
5 listopada 2019 / 11:22
Projekt portalu Gazeta.pl, BNP Paribas, Mastercard i agencji VMLY&R Poland zdobył dwie brązowe statuetki na festiwalu London International Awards. To kolejne wyróżnienia dla tego projektu, po m.in. Cannes Lions 2019 czy Golden Drum 2019.
W poniedziałek, 4 listopada br. ogłoszono zwycięzców London International Awards – międzynarodowych nagród wyróżniających najlepsze prace z wielu dziedzin kreatywnych, które przenikają się ze światem reklamy. Projekt Ostatni „Twój Weekend” otrzymał brązowe statuetki w dwóch kategoriach: Native Advertising i Business-to-Consumer, a także tytuł Finalist w kategorii Direct Marketing-Consumer. To jedyna praca z Polski nagrodzona w tegorocznej edycji konkursu.
Więcej: https://www.liaawards.com
„Twój Weekend” był najdłużej ukazującym się w Polsce magazynem erotycznym, pełnym zdjęć roznegliżowanych kobiet i seksistowskich tekstów. W grudniu ub.r. w serwisie Allegro ukazało się ogłoszenie o sprzedaży tego tytułu. Zespół portalu Gazeta.pl wraz z partnerami zdecydował się go kupić po to, aby przygotować ostatnie wydanie „Twojego Weekendu”, będące zaczynem dyskusji o wizerunku płci, relacjach partnerskich, równouprawnieniu i o tym, jak codziennie wprowadzać je w życie. Ostatnie wydanie magazynu wypełniły, w nawiązaniu do oryginalnego układu pisma i nazw rubryk, treści promujące równość praw i szans obu płci.
Inicjatorami i pomysłodawcami akcji byli: VMLY&R Poland i Gazeta.pl, a jej głównymi partnerami – firmy: MasterCard i Bank BNP Paribas, Wavemaker, Papaya Films (produkcja wizualna kontentu) oraz Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką.
Akcja zakupu, wydania ostatniego numeru i zamknięcia „Twojego Weekendu” zdobyła już wiele prestiżowych nagród, m.in. Grand Prix w kategorii Glass: The Lion for Change, Tytanowego Lwa i brązowe statuetki na festiwalu Cannes Lions, złotą statuetkę w kategorii Redesigned Products na Print Innovation Awards 2019 od WAN-IFRA, sześć nagród KTR, Grand Prix Gerety Awards oraz Grand Prix w kategorii Print i srebro w kategoriach Social Good i Content w konkursie Golden Drum.
Powrót