Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

8,70 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

5 listopada 2019 / 11:22

Ostatni „Twój Weekend” nagrodzony na festiwalu London International Awards

Ostatni „Twój Weekend” nagrodzony na festiwalu London International Awards

Projekt portalu Gazeta.pl, BNP Paribas, Mastercard i agencji VMLY&R Poland zdobył dwie brązowe statuetki na festiwalu London International Awards. To kolejne wyróżnienia dla tego projektu, po m.in. Cannes Lions 2019 czy Golden Drum 2019.

W poniedziałek, 4 listopada br. ogłoszono zwycięzców London International Awards – międzynarodowych nagród wyróżniających najlepsze prace z wielu dziedzin kreatywnych, które przenikają się ze światem reklamy. Projekt Ostatni „Twój Weekend” otrzymał brązowe statuetki w dwóch kategoriach: Native Advertising i Business-to-Consumer, a także tytuł Finalist w kategorii Direct Marketing-Consumer. To jedyna praca z Polski nagrodzona w tegorocznej edycji konkursu.
Więcej: https://www.liaawards.com

„Twój Weekend” był najdłużej ukazującym się w Polsce magazynem erotycznym, pełnym zdjęć roznegliżowanych kobiet i seksistowskich tekstów. W grudniu ub.r. w serwisie Allegro ukazało się ogłoszenie o sprzedaży tego tytułu. Zespół portalu Gazeta.pl wraz z partnerami zdecydował się go kupić po to, aby przygotować ostatnie wydanie „Twojego Weekendu”, będące zaczynem dyskusji o wizerunku płci, relacjach partnerskich, równouprawnieniu i o tym, jak codziennie wprowadzać je w życie. Ostatnie wydanie magazynu wypełniły, w nawiązaniu do oryginalnego układu pisma i nazw rubryk, treści promujące równość praw i szans obu płci.

Inicjatorami i pomysłodawcami akcji byli: VMLY&R Poland i Gazeta.pl, a jej głównymi partnerami – firmy: MasterCard i Bank BNP Paribas, Wavemaker, Papaya Films (produkcja wizualna kontentu) oraz Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką.

Akcja zakupu, wydania ostatniego numeru i zamknięcia „Twojego Weekendu” zdobyła już wiele prestiżowych nagród, m.in. Grand Prix w kategorii Glass: The Lion for Change, Tytanowego Lwa i brązowe statuetki na festiwalu Cannes Lions, złotą statuetkę w kategorii Redesigned Products na Print Innovation Awards 2019 od WAN-IFRA, sześć nagród KTR, Grand Prix Gerety Awards oraz Grand Prix w kategorii Print i srebro w kategoriach Social Good i Content w konkursie Golden Drum.

Powrót