Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
1 sierpnia 2019 / 12:39
Akcja Ostatni „Twój Weekend" serwisu Gazeta.pl, BNP Paribas, Mastercard i agencji VMLY&R Poland otrzymała na festiwalu Gerety Awards 2019 Grand Prix w kategorii Media Cut - Alternative. To prestiżowe wyróżnienie w międzynarodowym konkursie reklamowym, którego ambasadorkami i jurorkami są wyłącznie kobiety.
31 lipca br. organizatorzy konkursu Gerety Awards ogłosili tegorocznych zwycięzców nagród. W gronie laureatów znalazł projekt Ostatni „Twój Weekend”, który zdobył Grand Prix w kategorii Media Cut. To jedyna akcja z Polski doceniona w tym konkursie. Zwycięzcami pozostałych nagród głównych zostali m.in.: Microsoft (Xbox - Changing the Game) - w kategorii Innovation Cut i Libresse (Viva La Vulva) - w kategorii Communication Cut.
Gerety Awards 2019 to nowy konkurs reklamowy, którego założycielami są wieloletni pracownicy konkursu Epica Awards - Lucía Ongay i Joe Brooks. Ambasadorkami i jurorkami są wyłącznie kobiety. Konkurs nazwany został na cześć Frances Gerety, młodej copywriterki pracującej w 1947 roku w agencji Ayeri, w której tworzyła slogany reklamowe dla koncernu De Beers. Najsłynniejszy to „Diamenty są wieczne”.
Więcej o The Gerety Awards - https://www.geretyawards.com, pełna lista laureatów - https://gerety.awardsengine.com/winners
„Twój Weekend” był najdłużej ukazującym się w Polsce magazynem erotycznym, pełnym zdjęć roznegliżowanych kobiet i seksistowskich tekstów. W grudniu ub.r. w serwisie Allegro ukazało się ogłoszenie o sprzedaży tego tytułu. Zespół portalu Gazeta.pl wraz z partnerami zdecydował się go kupić po to, aby przygotować ostatnie wydanie „Twojego Weekendu”, będące zaczynem dyskusji o wizerunku płci, relacjach partnerskich, równouprawnieniu i o tym, jak codziennie wprowadzać je w życie. Ostatnie wydanie magazynu wypełniły, w nawiązaniu do oryginalnego układu pisma i nazw rubryk, treści promujące równość praw i szans obu płci.
Inicjatorami i pomysłodawcami akcji byli: VMLY&R Poland i Gazeta.pl, a jej głównymi partnerami – firmy: MasterCard i Bank BNP Paribas, Wavemaker, Papaya Films (produkcja wizualna kontentu) oraz Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką.
Wcześniej, w czerwcu br. akcja zakupu, wydania ostatniego numeru i zamknięcia „Twojego Weekendu” zdobyła na festiwalu Cannes Lions Grand Prix w kategorii Glass: The Lion for Change i Tytanowego Lwa. To pierwsza w historii polska kampania nagrodzona głównymi nagrodami w najbardziej prestiżowym międzynarodowym konkursie z obszaru reklamy i komunikacji. Projekt otrzymał także brązowe statuetki w trzech innych kategoriach.
Powrót