Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
24 czerwca 2019 / 10:36
Akcja zakupu, wydania ostatniego numeru i zamknięcia „Twojego Weekendu”, przeprowadzona przez Gazeta.pl wraz z VMLY&R Poland, MasterCard i BNP Paribas, zdobyła na festiwalu Cannes Lions Grand Prix w kategorii Glass: The Lion for Change i Tytanowego Lwa. To pierwsza w historii polska kampania nagrodzona głównymi nagrodami w najbardziej prestiżowym międzynarodowym konkursie z obszaru reklamy i komunikacji. Projekt otrzymał także brązowe statuetki w trzech innych kategoriach.
W piątek, 21 czerwca br., podczas oficjalnej gali kończącej festiwal Cannes Lions, projekt wydania ostatniego „Twojego Weekendu” otrzymał Grand Prix w kategorii Glass: The Lion for Change. To obszar, w którym nominowane były 22 kampanie z całego świata, które odnoszą się do kwestii uprzedzeń lub nierówności płci. Ostatni „Twój Weekend” był nominowany w tej kategorii obok kampanii takich marek, jak Gillette, Nike, L’Oreal czy Volvo.
Akcja Ostatni „Twój Weekend” zdobyła dziś także kolejną statuetkę na festiwalu w Cannes - Lwa w kategorii Titanium, która wyróżnia najwybitniejsze projekty marketingowe mijającego roku.
Projekt wydania ostatniego numeru magazynu „Twój Weekend” otrzymał również trzy Brązowe Lwy w kategoriach Print & Publishing (podkategoria Commercial Publications), Brand Experience & Activation (podkategoria Corporate Social Responsibility / Corporate Image) i Media (podkategoria Use of Print / Outdoor).
W sumie akcja była nominowana do aż 12 nagród.
„Twój Weekend” był najdłużej ukazującym się w Polsce magazynem erotycznym, pełnym zdjęć roznegliżowanych kobiet i seksistowskich tekstów. W grudniu ub.r. w serwisie Allegro ukazało się ogłoszenie o sprzedaży tego tytułu. Zespół portalu Gazeta.pl wraz z partnerami zdecydował się go kupić po to, aby przygotować ostatnie wydanie „Twojego Weekendu”, będące zaczynem dyskusji o wizerunku płci, relacjach partnerskich, równouprawnieniu i o tym, jak codziennie wprowadzać je w życie. Ostatnie wydanie magazynu wypełniły, w nawiązaniu do oryginalnego układu pisma i nazw rubryk, treści promujące równość praw i szans obu płci.
Inicjatorami i pomysłodawcami akcji byli: VMLY&R Poland i Gazeta.pl, a jej głównymi partnerami – firmy: MasterCard i Bank BNP Paribas, Wavemaker, Papaya Films (produkcja wizualna kontentu) oraz Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką.
Więcej o Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions: https://www.canneslions.com/
Powrót