Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

30 maja 2019 / 15:39

Papa Diego i Van Dog zapraszają na ucztę w klimacie street foodu do Galerii Młociny

Papa Diego i Van Dog zapraszają na ucztę w klimacie street foodu do Galerii Młociny

Galeria Młociny to już trzecie miejsce w Warszawie, w którym można spróbować zarówno meksykańskiej kuchni od Papa Diego, jak i zaskakujących połączeń smakowych serwowanych przez sieć Van Dog. Obie marki zostały stworzone przez Foodio Concepts – spółkę zależną ogólnopolskiej sieci multipleksów Helios.

Papa Diego i Van Dog w Galerii Młociny znajdują się w strefie restauracyjnej Spotkania i Dania na poziomie +2.

Papa Diego znajduje się w części Dechy – inspirowanej tradycją dawnych bielańskich potańcówek. Goście lokalu spróbują wyrazistych dań kuchni meksykańskiej, m.in. quesadilli z ciągnącym się serem i grillowanym kurczakiem w paście achiote, chrupiących nachosów z sosem serowym i dodatkiem kiełbasy chorizo, burrito w sześciu różnych wariantach smakowych oraz dań w wersjach wegetariańskich: chili sin carne na bazie ciecierzycy i kaktus nopales z batatami. Łakomczuchów Papa Diego zaprasza na deser – churros z sosem czekoladowym, a gości gotowych na ostrzejsze wrażenia – na salsy z pikantnych papryczek.
To trzecia restauracja Papa Diego w Warszawie (dwie pozostałe znajdują się w Centrum Praskim Koneser i w Blue City) i 12. w Polsce – dotychczas lokale sieci zostały otwarte w Katowicach (2 lokale), Gdańsku (2 lokale), Poznaniu, Wołominie, Pruszkowie, Opolu (2 lokale) i w Warszawie (2 lokale).

Restaurację Van Dog można znaleźć w części Hutnik nowego centrum handlowego. Goście lokalu mogą spróbować nietypowej wersji klasycznej ulicznej przekąski – van dogów w wersji gourmet. W menu czekają na nich m.in.: Van Mac&Cheese z makaronem, sosem serowym, grillowaną papryką i chrupiącym bekonem czy Van Tango z argentyńskim sosem chimichurri, granatem, grillowanymi warzywami i prażonymi pestkami migdałów. Miłośnicy orientalnych smaków mogą skusić się na van doga z azjatyckimi ogórkami, duszonym porem i ketchupem mango, a weganie – na wersję z tofu lub kolorowego Van Carrota z fioletową, pomarańczową i żółtą marchwią pieczoną z czosnkiem i tymiankiem. Mniej głodni mogą spróbować Van Fryt podawanych na wiele sposobów lub szalonych i kolorowych freak shake’ów.
Van Dog w Galerii Młociny to trzeci lokal tej sieci, pozostałe działają w Centrum Praskim Koneser i w Blue City.

Foodio Concepts to firma założona przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, doświadczonych managerów z branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe.

Powrót