Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
11 kwietnia 2019 / 10:49
Papa Diego – sieć lokali fast casual, stworzona przez Foodio Concepts z grupy Helios, otrzymała nagrodę SCF Retailers Award w kategorii F&B Newcomer. Jury doceniło koncept m.in. za wyróżniający się na rynku pomysł na ciekawe smaki i wnętrza. Nagrody wręczono we wtorek, 9 kwietnia br., podczas 27. edycji Shopping Center Forum.
Papa Diego w kategorii F&B Newcomer pokonało koncepty Menya Musashi i Deli Sandwich. Jury w uzasadnieniu uznało markę za odpowiedź na „coraz silniejszą potrzebę ze strony klientów, którzy są głodni nowych doświadczeń i smaków”. Doceniono jej wyjątkową ofertę, kolorowe wnętrza lokali i niebanalne smaki dań kuchni meksykańskiej serwowanych w restauracjach sieci.
W składzie jury SCF 2019 Retailers' Awards znaleźli się przedstawiciele i eksperci z największych firm doradczych działających w obszarze galerii handlowych, a także laureaci nagrody SCF Retailers Awards w kategorii Best Manager z lat ubiegłych. Jurorzy przyznali statuetki w 9 kategoriach, a także wyróżnili najlepszych managerów i osobowości rynku retail.
Papa Diego to pierwsza marka stworzona przez Foodio Concepts – firmę założoną przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych. Papa Diego proponuje wyrazistą i świeżą kuchnię meksykańską, pełną aromatycznych ziół i naturalnych przypraw. Koncept odkrywa przed swoimi gośćmi klasyczne dania kuchni meksykańskiej: tacos, burrito, nachosy i deserowe churros.
Pierwszy w Polsce lokal Papa Diego został otwarty w listopadzie 2018 roku – w strefie restauracyjnej Libero Katowice. W tej chwili restauracje sieci znajdują się w Poznaniu (Posnania), Gdańsku (Forum Gdańsk), Wołominie (Galeria Wołomin), Katowicach (Galeria Katowicka), Opolu (CH Karolinka) i Pruszkowie (Nowa Stacja). Kolejne zostaną otwarte m.in. w Warszawie (Centrum Praskie Koneser, Galeria Młociny, CH Blue City) i Łodzi (Manufaktura).
Shopping Center Forum to największe w regionie Europy Centralno-Wschodniej, spotkanie osób i firm działających na rynku centrów handlowych. Forum pełni funkcję branżowych targów, ale przede wszystkim stanowi miejsce wymiany doświadczeń́ oraz komunikowania najnowszych trendów i prognoz w zakresie branży retail.
Więcej: https://retailnet.pl/2019/04/09/146047-znamy-zwyciezcow-scf-retailers-awards-2019/
Powrót