Komunikat prasowy
Już jutro - 26 września br. ukaże się nowy, październikowy numer "Avanti". Wydanie prezentuje limitowaną jesienną kolekcję "Top Secret for Avanti" i zawiera specjalny prezent dla czytelniczek - kupon na zakupy w sklepach Top Secret z rabatem w wysokości 25%.
W numerze zadebiutuje nowa rubryka poradnicza "Moda XL" z propozycjami dla dziewczyn o bardziej obfitych kształtach. Po raz drugi na łamach "Avanti" pojawi się też rubryka "Moda zza kulis", w której przedstawiane są zawody związane z modą - w październikowym wydaniu można przeczytać o fotografce mody Aldonie Kaczmarczyk i tym, co jest ważne w pracy fotografa modowego.
Październikowe "Avanti" przedstawia najszerszy przegląd modnych ubrań i akcesoriów na jesień: największy na rynku wybór modnych spódnic - aż 128 propozycji, ubrania ze skóry, 45 par botków na obcasie i praktyczne kalosze, fantastyczne ubrania z pianki, a także najmodniejsze modele bielizny do spania i hit jesieni - kapelusze.
W dziale Uroda czytelniczki znajdą opis trendów w makijażu na jesień 2014 i test baz pod makijaż, przegląd nowości do włosów, kremów do stóp, płynów do demakijażu i nowych zapachów, a także butik produktów kosmetycznych w stylu pin up, opisy nowych zabiegów kosmetycznych i testowanych spa, a w Poradach - wypowiedź eksperta i mnóstwo skutecznych kosmetyków dla osób z wrażliwą skórą.
Magazyn ukaże się 26 września w cenie 4,99 zł. Wydanie można też kupić z jednym z dodatków - perfumowanym peelingiem lub kremem do ciała marki Perfecta w trzech zapachach do wyboru. "Avanti" z dodatkiem będzie kosztować 9.99 zł.
Wersji cyfrowa magazynu będzie dostępna na iPady oraz tablety z systemem Android.
Najnowsze wydanie "Avanti" wspiera kampania promocyjna, która obejmie: stacje telewizyjne (TVN, TVN stacje tematyczne, Polsat) i radiowe (Radio ZET, TOK FM, Rock Radio), prasę ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, czasopisma Agory), internet (WP.pl, grupa Gazeta.pl) oraz kina sieci Helios i Cinema City. Projekt kampanii i planowanie mediów: dział marketingu pionu Czasopisma i Prasa Bezpłatna Agory, produkcją spotu zajęły się agencje Polymus oraz Badi Badi.