Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

0,00 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

16 grudnia 2011 / 16:57

Plebiscyt stołek i noga od stołka 2011

Plebiscyt stołek i noga od stołka 2011
Komunikat prasowy

Jutro rozpocznie się 4. edycja plebiscytu stołecznej "Gazety Wyborczej" na Stołek Roku i Nogę od Stołka. Głosowanie jury i publiczności na pięciu nominowanych do nagród i antynagród potrwa do końca miesiąca - 31 grudnia warszawska "Gazeta Wyborcza" ogłosi zwycięzców plebiscytu na swoich łamach.

Stołek Roku jest nagrodą dla osoby, która według dziennikarzy "Gazety Stołecznej" zasłużyła się dla Warszawy, zrobiła coś wyjątkowego dla miasta i jego mieszkańców. Noga od Stołka to natomiast antynagroda przyznawana za największe głupstwo czy zaniechanie.

Po 5 kandydatur do Stołków i antynagród czyli Nóg od Stołka zgłaszali dziennikarze warszawskiej "Gazety" na co dzień obserwujący i opisujący miasto. Zwycięzców wybierze redakcyjne jury, a także czytelnicy w głosowaniu internetowym. "Gazeta Wyborcza" zaprezentuje zwycięzców plebiscytu na łamach stołecznych stron 31 grudnia br.

Nominowani do Stołka 2011 to:



1. Marek Piwowarski, pełnomocnik ratusza ds. Wisły - za wytyczenie rewelacyjnej kilkukilometrowej ścieżki rowerowej wzdłuż prawego brzegu rzeki i plaże.

2. Wojciech Szot, działacz gejowski - za akcję "Miłość nie wyklucza", która z Warszawy rozprzestrzeniła się na całą Polskę, oraz za przewodnik "HomoWarszawa".

3. Paweł Średziński i Mamadou Diouf - za akcje proafrykańskie, które przybliżają warszawiakom inną kulturę.

4. Agnieszka Dudzińska, mama niepełnosprawnego dziecka - za to, że walczyła o mieszkania chronione i dopięła swego.

5. Ewa Brykowska-Liniecka - za zorganizowanie społecznego ruchu mieszkańców Saskiej Kępy i uratowanie płaskorzeźby "Plon".



Nominowani do Nogi od Stołka 2011 to:



1. Jacek Prześluga, prezes spółki Dworzec Polski - za aroganckie wypowiedzi o projektantach renowacji Dworca Centralnego, obwieszenie go reklamami i galerię graffiti na peronie 4.

2. Ewa Czeszejko-Sochacka, była pełnomocnik ratusza ds. ESK - za styl przegranej Warszawy w konkursie o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury i porysowanie kluczem karoserii samochodu sąsiada.

3. Leszek Ruta, dyrektor ZTM - za zmianę przedwojennej nazwy pętli Okęcie na dziwoląg "P+R Al. Krakowska".

4. Tadeusz Koss i firma Prestige Board - za uporczywe i bezprawne stawianie megareklamy przy parku Świętokrzyskim.

5. Spółka Parkview Terrace - za zburzenie zabytkowych koszar przy Łazienkach.

W plebiscycie czytelników głosować można na dwa sposoby: oddając głos w serwisie Warszawa.Gazeta.pl/stolki (tam można też znaleźć wszystkie informacje o plebiscycie i formularz do głosowania) lub wysyłając do redakcji e-mail na adres stoleczna@agora.pl z tytułem "Stołki" i krótkim uzasadnieniem wyboru.

Najciekawsze uzasadnienie zostanie nagrodzone kolekcją Agory pt. "Dynastie Europy" (16-tomowa kolekcja będąca podróżą przez wieki, pokolenia i burzliwe dzieje największych rodów Starego Kontynentu).

W ubiegłym roku nagrodę Stołka otrzymał Marek Sołtys - Szalony Wózkowicz, który jak nikt dotąd skutecznie walczył o prawa niepełnosprawnych warszawiaków. Nogę od Stołka przyznano Wicedyrektorowi Zarządu Dróg Miejskich Mirosławowi Kazubkowi, który nie chciał oddać kawałka chodnika na bluszcz przy Centrum Chopinowskim na Tamce i zażądał opłat za zajęcie pasa drogowego.



Organizatorem plebiscytu jest stołeczna redakcja "Gazety Wyborczej" i serwis Warszawa.Gazeta.pl.

Plebiscyt będzie promowany w radiu (Radio PiN Warszawa, Radio Roxy, Radio Złote Przeboje), prasie (stołeczna "Gazeta Wyborcza" i "Gazety Co Jest Grane"), w internecie (Warszawa.Gazeta.pl). Autorem kreacji kampanii jest dział promocji "Gazety Stołecznej", a media zaplanowało Radiowe Doradztwo Reklamowe Agory. Grafika i logo akcji - Olin Gutowski.

Powrót