Komunikat prasowy
Już w poniedziałek, 4 stycznia 2016 roku razem z "Gazetą Wyborczą" będzie można kupić płytę z programem do przygotowania rocznego rozliczenia podatkowego.
Z płytą "PIT-y 2015" będzie można szybko i łatwo wypełnić PIT - wystarczy wpisać odpowiednie dane, a program sam wybierze właściwy formularz. Płyta zawiera możliwość wysyłki PIT-u przez system e-deklaracje oraz pełną bazę organizacji pożytku publicznego z portalu www.ngo.pl.
Partnerem merytorycznym wydawnictwa jest firma doradcza KPMG.
Cena "Gazety Wyborczej" i płyty to 9,99 zł.
Wydanie "Wyborczej" z płytą "PIT-y 2015" będzie promowane w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metrocafe.pl" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.