Komunikat prasowy
W najbliższy poniedziałek, 10 sierpnia wraz z "Gazetą Wyborczą" ukaże się płyta CD pt. "Woodstock". 40 lat po najsłynniejszym festiwalu rockowym świata wydawnictwo przedstawi największe gwiazdy i przeboje tamtego okresu.
Na płycie znalazły się m.in. piosenka Scotta McKenzie "San Francisco (Be Sure To Wear Flowers In Your Hair)" - jeden z hymnów epoki hipisowskiej, kultowy utwór duetu Simon & Garfunkel - "Mrs. Robinson" oraz dwa przeboje Boba Dylana - jeden z nich wykonuje Joan Baez, królowa amerykańskiego folku. Krążek zawiera również piosenki Carlosa Santany, Jeffersona Airplane'a, Tima Hardina, Sly & The Family Stone, Blood, Sweat & Tears i innych artystów.
Płyta została wydana przy współpracy z Sony Music i promuje album "The Woodstock Years".
Cena ''Gazety Wyborczej'' i płyty CD - 7,99 zł.
Wydanie "Gazety" z dodatkiem będzie promowane w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro", na portalach internetowych oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Jasieński & Stadnicki Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.