15 października 2018 / 13:36
Biurowy small talk, pożyteczne idiomy, quizy oraz test predyspozycji językowych – „Gazeta Wyborcza” przygotowała specjalny magazyn do nauki języka angielskiego, który dostępny będzie w sprzedaży od wtorku, 16 października br.
Magazyn „Polish Your English” to propozycja dla wszystkich, którzy chcą podszlifować swój angielski, zwłaszcza w zakresie języka biznesu. Redakcja „Gazety Wyborczej” przygotowała 30 lekcji związanych z tą tematyką.
Czytelnicy znajdą w nim użyteczne idiomy, słowa „wytrychy”, quizy, przewodnik po czasownikach złożonych, zwroty, dzięki którym można prowadzić biurowy small talk oraz test predyspozycji językowych. Wiele praktycznych wskazówek, zamieszczonych w magazynie, pomoże swobodnie porozumiewać się w języku angielskim w pracy, np. prowadzić korespondencję mailową.
Redakcja przygotowała również test, dzięki któremu będzie można sprawdzić zdobytą podczas lekcji wiedzę.
W magazynie umieszczone zostały także oryginalne artykuły z „The Wall Street Journal”, jednego z najlepszych dzienników świata.
Wydanie specjalne „Gazety Wyborczej” w objętości 100. stron dostępne będzie w punktach sprzedaży prasy od wtorku, 16 października br. w cenie 19,99 zł.
Magazyn „Polish Your English” wspiera autopromocja prowadzona na łamach „Gazety Wyborczej” i na Wyborcza.pl oraz w mediach społecznościowych. Działania przygotował i zaplanował dział promocji „Gazety Wyborczej”.
Powrót