Komunikat prasowy
Marcowe wydanie magazynu "Poradnik Domowy" ukaże się już jutro z nową szatą graficzną i odświeżonym układem stron. W miesięczniku pojawią się też nowe rubryki.
Nowy numer "Poradnika Domowego", który ukaże się 9 lutego br., ma zmienioną, nowoczesną szatę graficzną. Do makiety wprowadzone zostały nowe fonty, ramki i wyróżnienia, w tekstach jest też więcej światła. Magazyn drukowany jest na bardziej błyszczącym papierze. Nowy layout pisma powstał w zespole graficznym "Poradnika", kierowanym przez Andrzeja Przygodzkiego.
Czytelnicy marcowego wydania "Poradnika" znajdą w nim również nowe rubryki - np. "Sekrety i kłamstwa" w zabawny sposób rozprawiające się ze społecznymi stereotypami. W działach "Dom" i "Kulinaria" pojawiać będzie się więcej porad i rekomendacji pomagających w poruszaniu się w coraz bogatszej ofercie rynkowej.
- Wierzymy, że "Poradnik Domowy" w nowej odsłonie jeszcze lepiej spełni oczekiwania naszych czytelniczek - mówi wydawca magazynu Ilona Szajkowska.
W nowym numerze "Poradnika Domowego" można przeczytać m.in. o nieskuteczności drakońskich diet, o tym, jak wybrać dżinsy idealne do figury oraz jak wykonać odmładzający makijaż. Czytelnicy znajdą też w "Poradniku" przepisy na dania kuchni azjatyckiej.
Wydanie będzie dostępne w punktach sprzedaży prasy od 9 lutego br. w wersji podstawowej (cena 1,99 zł) oraz z książką kucharską z pomysłami na zupy (4,99 zł).
"Poradnik Domowy" w nowej odsłonie promowany będzie w kampanii obejmującej: ogólnopolskie stacje telewizyjne (m.in. TVP1, TVP2, Polsat), Radio Złote Przeboje, czasopisma Agory oraz "Metro".
Spot reklamowy przygotowało studio Stage2, mediaplan - dział marketingu "Poradnika Domowego" we współpracy z domem mediowym Starlink.