Komunikat prasowy
Wrześniowe wydanie "Poradnika Domowego" ukazało się z 2 okładkami, różnymi dla wersji podstawowej oraz dla wersji z dodatkami.
Obie okładki przedstawiają najważniejsze tematy numeru, różnią się jednak zdjęciem modelki.
W nowym numerze miesięcznika można znaleźć m.in. informacje o dietach i detoksie - czy to moda czy rzeczywista potrzeba organizmu, przegląd kremów dla cery z problemami oraz porady co robić, gdy dorosłe dziecko nie chce się usamodzielnić.
Wrześniowy "Poradnik Domowy" można kupić od 10 sierpnia z kilkoma dodatkami: m.in. fartuszkiem kuchennym (w cenie 8,99 zł), książeczką z przepisami (4,99 zł) lub płytą CD z muzyką Fryderyka Chopina (4 zł). Magazyn w wersji podstawowej kosztuje 2,99 zł.
Nowy numer "Poradnika" wspiera kampania promocyjna prowadzona w telewizji (m.in. TVP1, TVN, Polsat, kanały At Media), w Radiu Złote Przeboje, czasopismach Agory oraz "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach. Spoty reklamowe przygotowało studio BadiBadi, media zakupił Starlink.
"Poradnik Domowy" jest jednym z najpopularniejszych tytułów prasy kobiecej. Miesięcznik promuje wizerunek kobiety nowoczesnej, dbającej o rodzinę, spełnionej zawodowo, zainteresowanej nowościami i modą.