Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,30 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

26 czerwca 2023 / 16:39

„Prawdziwe problemy Polaków” – sondaż Kantar dla Gazeta.pl

„Prawdziwe problemy Polaków” – sondaż Kantar dla Gazeta.pl

Gazeta.pl to jedyne medium w Polsce z deklaracją redakcyjną opisującą podejście i zasady działania dziennikarzy. W roku kampanii wyborczych, w którym partie polityczne budują strategie i koncentrują swoje narracje wokół tematów pomagających im zyskiwać poparcie, redakcja portalu postanowiła sprawdzić, jakie kwestie są naprawdę ważne dla Polek i Polaków oraz na ile te tematy są podnoszone w przestrzeni publicznej. Wnioski można znaleźć w opublikowanym właśnie badaniu „Prawdziwe problemy Polaków” przeprowadzonym przez Kantar dla Gazeta.pl.

Zgodnie z obietnicą złożoną czytelniczkom i czytelnikom redakcja Gazeta.pl stara się koncentrować w swoich codziennych działaniach na sprawach najważniejszych dla Polek i Polaków. Jak pokazało badanie Kantar przeprowadzone na zlecenie portalu, w tej chwili są to przede wszystkim: sytuacja w służbie zdrowia, edukacja oraz inflacja. Przed gorącymi kampanijnymi miesiącami redakcja Gazeta.pl postanowiła sprawdzić, jaki jest obraz całego społeczeństwa oraz szczególnie uważnie przyjrzeć się kwestiom istotnym dla pokolenia Z.  

Cała treść sondażu – badanie „Prawdziwe problemy Polaków” dla Gazeta.pl

Omówienie badania można już dziś przeczytać na Gazeta.pl – https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,29891895,koniec-z-domyslami-to-tych-tematow-chca-w-kampanii-mlodzi-polacy.html

W naszej deklaracji redakcyjnej piszemy, że jesteśmy partią Czytelniczek i Czytelników – mówi Rafał Madajczak, redaktor naczelny Gazeta.pl. – Nasze badanie jest kolejną realizacją tych słów. Zapowiadaliśmy przecież obiektywne informowanie o przebiegu kampanii, aby umożliwić podjęcie decyzji przy urnie w oparciu o fakty i jest to ważny krok w tym kierunku – dodaje.

Wnioski z badań posłużą jako podstawa do wywiadów z politykami i ekspertami, wokół których redakcja będzie koncentrować debatę aż do wyborów.  Szczególnie uważnie będzie przyglądać się kwestii zdrowia psychicznego, które jest jednym z najistotniejszych, a przy tym najbardziej zaniedbanych tematów w kampanii wyborczej. 

Badanie „Prawdziwe problemy Polaków” przeprowadził Kantar metodą sondaży telefonicznych na próbie generalnej 18+, N=2000 oraz booster osób w wieku 18-24 lat, N=600, w dn. 5- 26 maja 2023 r. 

Gazeta.pl ma ambicję, aby zmieniać świat na lepsze poprzez skupianie się na ważnych kwestiach społecznych i poruszanie trudnych tematów. Jest jednym z najczęściej docenianych za zaangażowanie medium w Polsce. Portal został nagrodzony m.in. międzynarodową nagrodą branżową INMA za akcję „Alarm dla klimatu”, One World Media Award oraz polsko-niemiecką nagrodą im. T. Mazowieckiego za projekt „Wiza donikąd” realizowany z kolektywem reporterskim Outriders, a także statuetką Mixx Awards za projekt „Niewidzialny etat”.

Powrót