Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

8,46 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

6 grudnia 2021 / 09:35

Projekt „Bez LGBT+ nie ma Polski” ze złotą statuetką IAB Mixx Awards

Projekt „Bez LGBT+ nie ma Polski” ze złotą statuetką IAB Mixx Awards

Kampania „Bez LGBT+ nie ma Polski” na rzecz równości, zrealizowana wspólnie przez Gazeta.pl, Wyborcza.pl, „Gazetę Wyborczą”, TOK FM i tokfm.pl, stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza oraz agencję MullenLowe Warsaw, została nagrodzona złotem w kategorii Public service, non-profit campaign & CSR przez jury IAB Mixx Awards. Wyróżnienie w konkursie otrzymał również projekt „Historia bez Polki” portalu Gazeta.pl.

„Bez LGBT+ nie ma Polski” to kampania zrealizowana wspólnie przez Gazeta.pl, Wyborcza.pl, „Gazetę Wyborczą”, TOK FM i tokfm.pl, stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza oraz agencję MullenLowe – pomysłodawcę akcji. Jej idea kreatywna i główny przekaz opierały się na „wykluczeniu” liter: L, G, B i T z tekstów na portalach i serwisach internetowych, na pierwszych stronach gazet, w mediach społecznościowych oraz różnych treściach ważnych dla Polski i dla Polaków.

W konkursie IAB Mixx Awards wyróżnienie zdobył także projekt Gazeta.pl „Historia bez Polki”. To przygotowana przez zespół portalu publikacja będąca kompilacją treści o kobietach pochodzących z podręczników historii dla szkół podstawowych. Wydawnictwo powstało w wyniku przewertowania prawie dwóch tysięcy stron szkolnych podręczników. Materiał miał na celu pokazanie stanu faktycznego oraz zachęcenie decydentów do uwzględnienia w pracach nad kolejną podstawą programową społecznej sytuacji kobiet.

Do tegorocznej edycji konkursu IAB Mixx Awards, w którym nagradzane są najlepsze kampanie reklamowe z wykorzystaniem mediów internetowych, wpłynęła rekordowa liczba zgłoszeń – ponad 230. Kampanie oceniało jury składające się z blisko pięćdziesięciu ekspertów marketingu pod przewodnictwem Dariusza Maciołka z BNP Paribas, Agnieszki Parfienowicz z Mindshare i Macieja Kossowskiego z mediaPPG.

Lista wszystkich tegorocznych zwycięzców jest dostępna na stronie konkursu: https://mixx-awards.pl/zwyciezcy-2021/

Kampania „Bez LGBT+ nie ma Polski” otrzymała wcześniej nagrody w innych prestiżowych konkursach branżowych: Kreatura 2021 (w kategorii Kampania społeczna/CSR - kampanie społeczne organizacji pozarządowych i instytucji państwowych) i Innovation 2021 (dwie brązowe statuetki - w kategoriach Innowacje w mediach i Innowacje w komunikacji).

Powrót