Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

8,46 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

25 lutego 2016 / 09:45

Projekty Agory uzyskały wsparcie Digital News Initiative

Komunikat prasowy

Dwa innowacyjne projekty Agory zostały wybrane w ramach programu the Digital News Initiative i uzyskają wsparcie finansowe firmy Google. Będą to "Prześwietlając polityków" i "Mikrofon TOK FM" (tytuły robocze).

W środę, 24 lutego br. Google przedstawił listę projektów, które otrzymają wsparcie w ramach funduszu DNI Innovation Fund. Ponad 27 mln euro trafi do twórców 128 przedsięwzięć z 23 europejskich krajów. W Polsce dofinansowanie uzyskało 7 projektów, w tym 2 zgłoszone przez Agorę - jeden przez "Gazetę Wyborczą", a drugi przez Radio TOK FM.

Projekt "Gazety Wyborczej" i BIQdata.pl zapewni wszystkim Polakom możliwość śledzenia działań i inicjatyw zgłaszanych przez ich reprezentantów w parlamencie i w lokalnych samorządach. Dane będą opracowane w formie graficznej uzupełnionej o treści "Gazety Wyborczej". Projekt ma pomóc obywatelom zrozumieć wpływ dużej i małej polityki na ich codzienne życie, w tym budżet domowy, edukację oraz służbę zdrowia.

Pomysł otrzymał dofinansowanie w kategorii dużych projektów rozpatrywanych w programie DNI.

Grupa Radiowa Agory przygotowała projekt "Mikrofon TOK FM", w ramach którego ma powstać platforma online i aplikacja pozwalające słuchaczom na przekazywanie swoich opinii w wersji audio i współtworzenie treści emitowanych w Radiu TOK FM.

"Mikrofon TOK FM" uzyskał dofinansowanie w kategorii projektów prototypowych w ramach DNI.

Digital News Initiative to współpraca, którą firma Google nawiązała z ponad 160 wydawcami z całej Europy w celu rozwijania wysokiej jakości dziennikarstwa. W ramach funduszu DNI mogą oni ubiegać się o dofinansowanie innowacyjnych projektów. Pierwszy nabór zgłoszeń do programu DNI ruszył jesienią ub.r. i zakończył się w grudniu 2015 r. Kolejna tura zostanie otwarta wiosną 2016 r. - wydawcy będą mieć możliwość zgłaszania propozycji nowych inicjatyw medialnych.

Więcej informacji - http://www.digitalnewsinitiative.com/

Powrót