Komunikat prasowy
Od 12 stycznia br. strona księgarni internetowej Publio.pl działa w nowej, odświeżonej wersji. Zmianie uległy zarówno najważniejsze funkcjonalności, jak i szata graficzna serwisu. Najważniejszym elementem nowej strony jest nowoczesna wyszukiwarka tytułów, dzięki której zakupy w Publio.pl są jeszcze wygodniejsze.
Publio.pl - internetowa księgarnia oferująca e-booki, audiobooki i prasę elektroniczną udoskonaliła swój serwis. Od 12 stycznia br. nowa odsłona Publio.pl dostępna jest w wersji desktopowej oraz na urządzeniach mobilnych.
- Mam nadzieję, że nowy serwis spodoba się naszym klientom - ich uwagi i opinie są dla nas najważniejsze. Działamy na bardzo konkurencyjnym rynku, dlatego wszelkie zmiany ułatwiające zakupy - technologiczne oraz związane z funkcjonalnością strony - są niezbędne - mówi Beata Gutowska, dyrektor zarządzająca Publio.pl.
Dzięki odświeżeniu serwisu zakupy na Publio.pl stały się szybsze i wygodniejsze - użytkownicy mogą teraz przejść do zakupu, klikając na przyciski pojawiające się automatycznie po najechaniu kursorem na okładkę książki. Usprawniona została także wyszukiwarka - nie tylko podpowiada wyszukiwane zwroty, ale umożliwia też przeszukiwanie bogatych zasobów księgarni np. według ceny lub w zakresie cenowym.
Odświeżona została również szata graficzna Publio.pl, a strona główna serwisu została poszerzona. Pasek menu jest teraz zawsze widoczny na górze strony, a swoje stałe miejsce znalazła w nim m.in. lista Top 20 bestsellerów Publio.pl. W związku z rosnącym zainteresowaniem czytelników tytułami prasowymi w wersji cyfrowej na stronie głównej pojawiła się także strefa dedykowana prasie elektronicznej.
Zespół Publio.pl na każdy dzień bieżącego tygodnia przygotował specjalne promocje towarzyszące zmianie strony - m.in. już dzisiaj 12 e-booków dostępnych będzie w cenie 12 zł przez 12 godzin. Dodatkowo codziennie od wtorku do piątku inny e-book Wydawnictwa Agora będzie do pobrania za darmo w godzinach 19:00-23:00.
Z okazji odświeżenia serwisu zespół Publio.pl przygotował również -
zabawne wideo promujące księgarnię.
Publio.pl to działająca od 2012 r. internetowa księgarnia Agory, która oferuje czytelnikom ponad 20 tys. e-booków i audiobooków oraz prawie 300 tytułów prasowych od najlepszych polskich wydawców. Codziennie przygotowuje dla swoich czytelników specjalne akcje promocyjne, posiada atrakcyjny wybór bezpłatnych e-booków i oferuje profesjonalne wsparcie techniczne. Publio.pl co roku bierze udział w Warszawskich Targach Książki, proponując czytelnikom akcję "Książka za książkę", a także w wydarzeniach specjalnych takich, jak akcja PKP Intercity "Książka w podróży". W 2015 r. Publio.pl wprowadziło do dystrybucji ponad 500 tys. publikacji.