3 września 2019 / 16:17
Od początku września br. trwa kampania promująca Radio Pogoda i program Roberta Janowskiego "Najpiękniejsze melodie". Audycja powróciła po wakacjach na antenę stacji w formule jeszcze bardziej angażującej słuchaczy.
W nowej kampanii reklamowej Radia Pogoda wziął udział Robert Janowski - popularny piosenkarz, prezenter i dziennikarz radiowy. Zaprasza on wszystkich do słuchania swojej audycji "Najpiękniejsze melodie", nadawanej na antenie rozgłośni od poniedziałku do piątku w godz. 14.00-16.00.
W jesiennej ramówce Radia Pogoda zyskała ona nową formułę. Prowadzący stawia w programie na interakcję ze słuchaczami – na antenie pojawiają się muzyczne zagadki prezentowane przez gwiazdy, rozmowy o muzyce oraz konkursy związane z piosenkami znanymi z Radia Pogoda.
Kampania Radia Pogoda rozpoczęła się w poniedziałek, 2 września i potrwa co najmniej do końca miesiąca. Obejmuje kina sieci Helios i nośniki reklamy zewnętrznej AMS w miastach nadawania Radia Pogoda, a także "Gazetę Wyborczą".
Wspierają ją działania promocyjne prowadzone na antenie, na stronie www.radiopogoda.pl oraz na profilu stacji na Facebooku.
Plan kampanii opracował dział promocji Grupy Radiowej Agory.
Powrót