Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,64 zł

Zmiana[PLN]

-1,83%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,83%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

1 października 2024 / 12:27

Radio ZET - Muzyka nr 1

Radio ZET - Muzyka nr 1

1 października br. startuje jesienna kampania „Radio ZET – Muzyka nr 1”. Obejmie telewizje, sieci kin i internet. Kampanii towarzyszy akcja, podczas której prezenterzy stacji wraz z polskimi gwiazdami muzycznymi będą odwiedzać słuchaczy z całej Polski.

W nowym spocie Radia ZET wykorzystano przeboje „Dzięki, że jesteś” Lanberry, „Złoto” Mroza oraz „Bo jesteś ty” Krzysztofa Krawczyka. Pojawia się w nim m.in. Agnieszka Kołodziejska doskonale znana słuchaczom prezenterka stacji. To kolejna kampania po „Radio ZET nr 1 w moim samochodzie” i „Radio ZET nr 1 w Twojej pracy”, w której rozgłośnia wykorzystuje hasło „nr 1”. Tym razem podkreśla swój muzyczny charakter i zachęca do słuchania niezależnie od miejsca i pory dnia.

Kampanii towarzyszy akcja antenowo-plenerowa „Radio ZET – Muzyka nr 1”, która rozpocznie się 7 października br. Przez kilka tygodni od poniedziałku do piątku czerwony autobus wraz z radiową ekipą z Bilguunem Ariunbaatarem na czele będzie odwiedzać słuchaczy w całej Polsce, by wspólnie świętować ich niecodzienne wydarzenia – imieniny, awans, Dzień Nauczyciela czy zaręczyny. Każdego dnia będzie im towarzyszyć jedna z gwiazd muzycznych znanych z Radia ZET. Relacje ze spotkań słuchaczy z artystami pojawią się w mediach społecznościowych oraz na antenie.
 
Kampania obejmie ogólnopolskie i tematyczne stacje telewizyjne, sieci kin Helios i Cinema City, a także wybrane portale i media społecznościowe.
 
Za kreację spotu odpowiada dział marketingu Radia ZET, który we współpracy z Zenithem zajął się również planowaniem i zakupem mediów.
 

Powrót