Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

10,76 zł

Zmiana[PLN]

-0,37%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,37%
mWIG40 -1,71%
WIG-MEDIA -0,77%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

20 września 2023 / 09:32

Reklama Digital OOH w 100% dostosowana do pogody

Reklama Digital OOH w 100% dostosowana do pogody

Sprite – marka należąca do The Coca-Cola Company wykorzystała triggery zmiany layoutu, zwiększające widoczność ze względu na warunki atmosferyczne na cyfrowych nośnikach AMS. Reklamy wyświetlane na Digital Citylightach automatycznie dostosowywały kreację do pogody. To kolejny przykład wykorzystania elastyczności medium i optymalnego dopasowania treści w Digital OOH.

Trigger, inaczej wyzwalacz, to sygnał wpływający na zmianę ustawień prowadzonej kampanii reklamowej. W przypadku kampanii reklamowej marki Sprite emisja reklam była poprzedzona automatycznym kontaktem Digital Citylight z zewnętrzną bazą prognozy pogody w taki sposób, aby kreacja w kampanii była dopasowana do warunków atmosferycznych.

– Zależało nam na jak najlepszym dopasowaniu kampanii do kontekstu miejsca i bieżących warunków. Dzięki możliwościom cyfrowych nośników uzyskaliśmy zamierzony efekt – w tym samym czasie w różnych lokalizacjach prezentowaliśmy inny komunikat w zależności od pogody – Piotr Klejnert, Brand Manager Sprite. – Zgodnie z hasłem kampanii „Heat Happens” zachęcaliśmy do schłodzenia w upały ze Sprite  – dodaje.​​​​​​​

AMS triggery zmiany layoutów wprowadził do oferty w czerwcu br. Od 2022 roku  oferuje swoim klientom możliwość rozliczeń kampanii digitalowych w modelu CPM DOOH, w którym klient – podobnie jak w internecie – płaci tylko za realne wyświetlenia. Dodatkowo umożliwia zakup programatyczny w dwóch modelach – private deal i automated guaranteed oraz wykorzystanie retargetingu, który w sposób synergiczny łączy działania online z ofertą Digital oraz klasycznym OOH.

AMS oferuje dotarcie do mobilnych odbiorców za pośrednictwem wszystkich kanałów Digital OOH – outdooru (cyfrowe Citylighty i Cityscreeny), indooru (galerie handlowebankomaty) i Video OOH (Traffic TV i Move TV). Według metodologii Gemiusa mierzony wskaźnikiem OTS miesięczny zasięg DOOH AMS wyniósł według testowej analizy 72,6 procent populacji Polski 7-75.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.