Komunikat prasowy
Coraz więcej osób słucha Radia Złote Przeboje - wynika z badań Radio Track. Zasięg dzienny stacji w grupie celowej wynosi obecnie 13,4% i jest to najlepszy wynik od lipca 2006 roku*.
Świetny wynik Radio Złote Przeboje uzyskało też w całej populacji - w okresie marzec-maj 2008 zasięg dzienny wyniósł 5,2%**. Stacja zyskuje również w udziałach w czasie słuchania - według najnowszych danych w całej populacji udział ten wynosi 3,6% (rok temu 3,4%), a grupie celowej - 7,9% (rok temu 7,0%). To najlepsze wyniki stacji od 2006 roku***.
Rosnący trend w wynikach słuchalności Złotych Przebojów, odnotowany w ostatnich kilkunastu miesięcy, ilustruje wykres (patrz obok)
- Znakomite wyniki Radia Złote Przeboje potwierdzają skuteczność zmian wprowadzonych w stacji w ostatnich miesiącach. Słuchacze jeszcze bardziej polubili ciekawą ofertę muzyczną radia i programy prowadzone przez autorytety ze świata muzyki. Dobre efekty przyniosła też wyjątkowa kampania reklamowa z udziałem Marka Niedźwieckiego - komentuje wyniki Adam Fijałkowski, dyrektor programu i promocji Grupy Radiowej Agory.
* Źródło: Badania Radio Track realizowane przez MillwardBrown SMG/KRC, fale: maj-lipiec 2006, marzec-maj 2008 i 2007 r., zasięg dzienny w grupie 25-50, miasta nadawania; zasięg dzienny; maj-lipiec 2006 - 13%.
** Źródło: Badania Radio Track realizowane przez MillwardBrown SMG/KRC, marzec-maj 2008 r., zasięg dzienny w grupie 15+.
*** Źródło: Badania Radio Track realizowane przez MillwardBrown SMG/KRC, fale: marzec-maj 2007 i 2008 r., udział w czasie słuchania w grupie 15+ oraz w grupie celowej stacji (25-50, miasta nadawania).