Komunikat prasowy
Październikowy numer miesięcznika "Cztery Kąty" osiągnął rekordową sprzedaż ponad 214 tys. egz.*. Magazyn ukazał się na rynku 17 września br. wraz z prezentem dla czytelników - najnowszym katalogiem firmy IKEA.
Głównymi tematami wydania były: komfortowe łazienki, pokoje dla nastolatków oraz ozdobne kominki. W numerze październikowym "Cztery Kąty" rozpoczęły kolejny cykl "Akademia Domowego Wnętrza" i kontynuowały plebiscyt pod hasłem "Miejsce szczególne".
Do całego nakładu miesięcznika dołączony został najnowszy katalog IKEA - 2009 pełen inspiracji dla osób urządzających mieszkania.
Wydanie wspierała kampania reklamowa - w prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, "Metro", czasopisma Agory), telewizji (m.in. TVP, Polsat, TVN, TVN24, TVN Style, TVP Polonia), w Radiu Złote Przeboje oraz na portalu internetowym Gazeta.pl. Studio Badi Badi przygotowało spoty reklamowe, a media zaplanował dom mediowy Starlink.
* rozpowszechnianie płatne "Czterech Kątów" w październiku 2008 r. - 214 300 egz., dane własne wydawcy. Poprzednio miesięcznik uzyskał sprzedaż powyżej 200 tys. egz. przy numerze 10/96 (209 724 egz.).