Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

2 października 2014 / 15:50

Rock Radio w nowej kampanii promuje program Wojewódzkiego i Lizuta

Rock Radio w nowej kampanii promuje program Wojewódzkiego i Lizuta
Komunikat prasowy

Rock Radio rozpoczęło kampanię reklamową audycji "Książę i żebrak" Kuby Wojewódzkiego i Mikołaja Lizuta. Działania promocyjne prowadzone w październiku obejmą internet, kina i nośniki reklamy zewnętrznej. 

Kreacje reklamowe z hasłem "Polacy, katolicy, hetero" będzie można zobaczyć w kinach sieci Helios i Cinema City, w serwisach internetowych grupy Gazeta.pl oraz Onet.pl i Ipla.pl, a także na billboardach i siatkach wielkoformatowych w miastach nadawania Rock Radia.  Działania wspiera autopromocja na antenie, na www.rockradio.pl oraz w mediach społecznościowych. 

- Hasło naszej kampanii celowo wprowadza w błąd. Tak naprawdę, to ja jestem Polakiem, a Kuba hetero, zaś katolicy są nam jedynie bardzo bliscy - żartobliwie komentuje nową kampanię Mikołaj Lizut, redaktor naczelny Rock Radia.

Rysunki do kampanii przygotował Przemysław Truściński "Trust". Za produkcję odpowiada SVG Studio należące do Grupy Radiowej Agory, a za planowanie mediów - Dział Promocji Grupy Radiowej Agory.  Link do spotu wideo -

Audycji "Książę i żebrak" można słuchać w Rock Radiu od poniedziałku do czwartku w godz. 12.00-14.00.

Powrót