Komunikat prasowy
Rock Radio rozpoczęło kampanię reklamową audycji "Książę i żebrak" Kuby Wojewódzkiego i Mikołaja Lizuta. Działania promocyjne prowadzone w październiku obejmą internet, kina i nośniki reklamy zewnętrznej.
Kreacje reklamowe z hasłem "Polacy, katolicy, hetero" będzie można zobaczyć w kinach sieci Helios i Cinema City, w serwisach internetowych grupy Gazeta.pl oraz Onet.pl i Ipla.pl, a także na billboardach i siatkach wielkoformatowych w miastach nadawania Rock Radia. Działania wspiera autopromocja na antenie, na
www.rockradio.pl oraz w mediach społecznościowych.
- Hasło naszej kampanii celowo wprowadza w błąd. Tak naprawdę, to ja jestem Polakiem, a Kuba hetero, zaś katolicy są nam jedynie bardzo bliscy - żartobliwie komentuje nową kampanię Mikołaj Lizut, redaktor naczelny Rock Radia.
Rysunki do kampanii przygotował Przemysław Truściński "Trust". Za produkcję odpowiada SVG Studio należące do Grupy Radiowej Agory, a za planowanie mediów - Dział Promocji Grupy Radiowej Agory.
Link do spotu wideo -
Audycji
"Książę i żebrak" można słuchać w Rock Radiu od poniedziałku do czwartku w godz. 12.00-14.00.