12 czerwca 2019 / 14:51
ROI Hunter, platforma marketingowa umożliwiająca firmom z branży e-commerce promowanie i sprzedaż produktów za pośrednictwem Google’a i Facebooka, wprowadziła do swojej oferty nowe narzędzie. Creative Factory pozwala marketerom m.in. w prosty sposób tworzyć reklamy wideo na Facebooka i Instagrama, dzięki czemu mogą oni w pełni wykorzystać możliwości reklamowe tych kanałów.
– Wideo jest przyszłością reklamy cyfrowej, ale bardzo trudno tworzyć je na większą skalę, jednocześnie dopasowując jego format do różnych opcji oferowanych przez platformy internetowe. Tymczasem Facebook i Instagram stwarzają coraz więcej możliwości wykorzystywania reklam wideo – m.in. w ramach relacji użytkowników (Stories). Creative Factory to nasza odpowiedź na te problemy – mówi Karel Tlustak, założyciel i CEO spółki ROI Hunter.
Dzięki nowemu produktowi ROI Hunter reklamodawcy z branży e-commerce mogą w optymalny sposób wykorzystać możliwości oferowane przez reklamy wideo. Creative Factory to platforma pozwalająca marketerom samodzielnie tworzyć nawet bardzo wiele prostych reklam wideo z posiadanych zdjęć i grafik, ulepszać istniejące projekty, a także testować różne wariacje reklam tego samego produktu.
Creative Factory znacznie skraca czas tworzenia reklamy wideo – działania, które dotychczas zajmowały zwykle kilka dni, na platformie trwają jedynie kilkanaście sekund. Z kolei automatyzacja tego procesu ogranicza koszty związane z zatrudnieniem dodatkowych specjalistów, np. operatorów czy agencji kreatywnych. Narzędzie pozwala także uniknąć nieporozumień w komunikacji różnych osób zaangażowanych w tworzenie reklam.
ROI Hunter to firma założona w 2014 roku. Oferuje usługi w modelu SaaS i zajmuje się automatyzacją działań marketingowych (tworzenie kreacji, targetowanie, optymalizacja powierzchni reklamowych). Jest jedną z niewielu firm będących jednocześnie oficjalnym partnerem marketingowym Facebooka i Google'a. To międzynarodowy podmiot z siedzibą w Brnie, z biurami w Pradze, Warszawie, Dubaju, Singapurze i Sao Paulo. Od 2018 roku mniejszościowym akcjonariuszem ROI Hunter jest Agora.
ROI Hunter oferuje swoim klientom unikalną możliwość umieszczenia skutecznej reklamy bezpośrednio na Facebooku, Instagramie i w wyszukiwarce Google. Współpracuje już z ponad 250 firmami z sektora e-commerce, wśród których znajdują się takie podmioty, jak Allegro, Souq i Sports Direct.
W ofercie ROI Huntera są dwa główne rozwiązania: ROI Hunter PRO (produkt dla większych klientów) oraz ROI Hunter Easy (darmowe rozwiązanie dla platform e-commerce). Spółka przetwarza ponad miliard kampanii dziennie, które tworzone są przez ponad tysiąc specjalistów od marketingu korzystających z platformy.
Więcej: Roihunter.com
Powrót