Komunikat prasowy
Agora SA i Microsoft Inc. uruchomiły zapowiedziany w czerwcu wspólny portal: MSN.gazeta.pl. Oferta dla reklamodawców przewiduje m. in. pakiet połączonych stron głównych portalu Agory i Microsoftu oraz portali Gazeta.pl i Wyborcza.pl, ekskluzywne reklamy wielkoformatowe oraz rozwiązania firmy Eyeblaster (Eyeblaster.com).
MSN.gazeta.pl zastąpi istniejący od ponad roku portal
MSN.pl . Nowy układ strony głównej portalu zapewnia użytkownikom szybki dostęp do najnowszych wiadomości i popularnych usług: m.in. poczty Hotmail, komunikatora Live Messenger i wyszukiwarki Bing. Portal został wzbogacony o więcej treści multimedialnych oraz o informacje rozrywkowe i technologiczne.
Reklamodawcy mogą skorzystać z nowej oferty łączącej możliwość reklamy na stronach głównych MSN.gazeta.pl, Gazeta.pl i Wyborcza.pl. W portalu
MSN.gazeta.pl klienci mogą też realizować ekskluzywne kampanie wielkoformatowe oraz wykorzystać innowacyjne rozwiązania z zakresu marketingu internetowego przygotowane przez firmę Eyeblaster (
Eyeblaster.com ), z którą Agora rozpoczyna współpracę.
***
Podpisana w czerwcu br. Umowa pomiędzy Agorą a Microsoftem zakłada rozwój wspólnych produktów oraz przyznaje Agorze wyłączność na sprzedaż powierzchni reklamowych w tych produktach.